Hop til indhold
knallert

nyhed til alle bilejer

Recommended Posts

Jeg ved snart ikke... jeg ser uendeligt mange tåber som kører ligeud med blinklyset tændt, det er ikke så smart :D

De bruger bare forkert 'Blinklys væske'  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må nok være fordi salget af lyserød karburatorvædske er faldende, da gamle biler med karburator er ved at være en sjældenhed - og benzin idag i forvejen er tilsat ca. 5 % sprit - så karburatorvædske er helt overflødigt  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå det er derfor.

 

Ja, der står jo stakkevis af usælgelig karburatorvædske rundt omkring i butikkerne, så de har været nødt til at finde på noget nyt: Ny farve og ny etiket - og vuptidotcom - så kan lortet sælges  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, der står jo stakkevis af usælgelig karburatorvædske rundt omkring i butikkerne, så de har været nødt til at finde på noget nyt: Ny farve og ny etiket - og vuptidotcom - så kan lortet sælges  :roll:

Ja jeg bruger karboratorvæske, både til scoteren og græsslåmaskinen. Vi er jo stadig nogle få, som nøjes med en totaktsmotor på græsslamaskinen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...