holstebronx 7415 Skrevet 14. August, 2014 Jeg ved snart ikke... jeg ser uendeligt mange tåber som kører ligeud med blinklyset tændt, det er ikke så smart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 14. August, 2014 Jeg ved snart ikke... jeg ser uendeligt mange tåber som kører ligeud med blinklyset tændt, det er ikke så smart De bruger bare forkert 'Blinklys væske' Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 14. August, 2014 De bruger bare forkert 'Blinklys væske' de skal bare have skiftet væsken, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. August, 2014 De bruger bare forkert 'Blinklys væske' Det kunne godt se sådan ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazy.decent.man 12 Skrevet 14. August, 2014 Så er det nok derfor mit højre blinklys ikke virker, jeg er løbet tør for Blinklys væske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. August, 2014 Jeg HAR købt den, men det virker kun halvdelen af tiden! :( 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 14. August, 2014 Det må nok være fordi salget af lyserød karburatorvædske er faldende, da gamle biler med karburator er ved at være en sjældenhed - og benzin idag i forvejen er tilsat ca. 5 % sprit - så karburatorvædske er helt overflødigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 14. August, 2014 (edited) Redigeret 14. August, 2014 af Midtj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 14. August, 2014 Jeg HAR købt den, men det virker kun halvdelen af tiden! [/quoteNå det er derfor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 14. August, 2014 Nå det er derfor. Ja, der står jo stakkevis af usælgelig karburatorvædske rundt omkring i butikkerne, så de har været nødt til at finde på noget nyt: Ny farve og ny etiket - og vuptidotcom - så kan lortet sælges Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 14. August, 2014 Ja, der står jo stakkevis af usælgelig karburatorvædske rundt omkring i butikkerne, så de har været nødt til at finde på noget nyt: Ny farve og ny etiket - og vuptidotcom - så kan lortet sælges Ja jeg bruger karboratorvæske, både til scoteren og græsslåmaskinen. Vi er jo stadig nogle få, som nøjes med en totaktsmotor på græsslamaskinen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg