Hop til indhold

Madame Artemis, hvor er du????

Featured Replies

Skrevet

Hej EG. Nogle år tilbage havde jeg den kæmpe fornøjelse at støde på Madame Artemis. Jeg nåede at få hende besøgt i københavnsområdet, men har ikke kunde finde noget vedr. hende i et stykke. Er der mon nogle herinde som ved om hun er stoppet helt eller flyttet? På forhånd tak.

• 1 year later...
Skrevet

Generelt man som kunde på dette marked have en god tålmodighed, hvis man er målrettet :-) og ved hvad man vil have

• 2 months later...
Skrevet

Prøv at se efter Artemis på Afrodites piger i Herlev lige overfor netto på Kantatevej .

Rimeligt diskret.

Hun er der mange fredage sammen med en veninde. De to voksner tøser kan drive en mand til vanvid indenfor få minutter... Der er alt det der skal være og meget mere.

Skrevet
  • Author

Mange tak Xanaille. Det er ligepræcis hende. Er ked af det sene svar, håber det er ok. Men nøj hvor er jeg glad

• 2 months later...
  • 1 year later...
Skrevet
Docturbo skrev, den 14/8/2014 at 17:42:

Hej EG. Nogle år tilbage havde jeg den kæmpe fornøjelse at støde på Madame Artemis. Jeg nåede at få hende besøgt i københavnsområdet, men har ikke kunde finde noget vedr. hende i et stykke. Er der mon nogle herinde som ved om hun er stoppet helt eller flyttet? På forhånd tak.

hun har eget domicil i søborg nu

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.