Hop til indhold

Recommended Posts

Halløj alle.

Jeg har i sinde at få lidt god sex. Tidligere syntes jeg at der var en del ok lækre, formentligt østeuropæiske, tøser i Istedgade og også en nogle lækre afrikanere. Jeg synes ikke man ser dem mere, i hvert fald ikke om dagen, hvor det mest er romalignende typer som bare ikke tænder mig. Ved I hvor de er blevet af?

Og er der nogle I kan anbefale i Københavns sydhavnsområde?

Mvh

Christian

Del dette indlæg

Link til indlæg

Christian,

Politiet rydder ud blandt de fremmede ludere i Istedgade og Skelbækgade engang imellem. Men de dukker op igen som en prop i vandet.

Jeg kan bestemt ikke anbefale tøserne fra nogen af de steder, hvis du vil have lidt god sex, som du skriver.

Luderne på de steder, især i Istedgade, er kendt for at presse citronen. På gaden giver de dig en pris, men når i er på værelset kommer der pludselig en masse tillæg bl.a. for at de skal smide tøjet. De er også kendt for at snyde med tiden og i det hele taget give en lousy service.

Tøserne på Halmtorvet og i Skelbækgade er ofte rumænere eller nakovrag, og forretningen foregår noget ubekvemt i din bil et sted i sydhavnen. Ikke god sex, det skal overståes så hurtigt som muligt, så de kan få den næste kunde i gyngen.

Så, hvis du vil have god sex skal du nok gå på en massageklinik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Halløj alle.

Jeg har i sinde at få lidt god sex. Tidligere syntes jeg at der var en del ok lækre, formentligt østeuropæiske, tøser i Istedgade og også en nogle lækre afrikanere. Jeg synes ikke man ser dem mere, i hvert fald ikke om dagen, hvor det mest er romalignende typer som bare ikke tænder mig. Ved I hvor de er blevet af?

Og er der nogle I kan anbefale i Københavns sydhavnsområde?

Mvh

Christian

Du skal prøve at gå en tur op af vesterbrogade, oppe ved 7/11 ved det gamle blockbuster... der kan du være heldig at finde dem... 

held og lykke.

men pas nu på... jeg ville heller på bordel...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Christian,

Politiet rydder ud blandt de fremmede ludludereere i Istedgade og Skelbækgade engang imellem. Men de dukker op igen som en prop i vandet.

Jeg kan bestemt ikke anbefale tøserne fra nogen af de steder, hvis du vil have lidt god sex, som du skriver.

Luderne på de steder, især i Istedgade, er kendt for at presse citronen. På gaden giver de dig en pris, men når i er på værelset kommer der pludselig en masse tillæg bl.a. for at de skal smide tøjet. De er også kendt for at snyde med tiden og i det hele taget give en lousy service.

Tøserne på Halmtorvet og i Skelbækgade er ofte rumænere eller nakovrag, og forretningen foregår noget ubekvemt i din bil et sted i sydhavnen. Ikke god sex, det skal overståes så hurtigt som muligt, så de kan få den næste kunde i gyngen.

Så, hvis du vil have god sex skal du nok gå på en massageklinik.

Forretningerne foregår nu også i høj grad på club 18 hvor der er et rend af gadepiger og deres kunder ind og ud af clubben.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal prøve at gå en tur op af vesterbrogade, oppe ved 7/11 ved det gamle blockbuster... der kan du være heldig at finde dem... 

held og lykke.

men pas nu på... jeg ville heller på bordel...

Rigtigt, flere af de afrikanske ludere trækker nu på Vesterbrogade, fra hjørnet af V. Farimagsgade ved 7/11 op mod Nordea.  Af og til gemmer de sig også i gyden bag Nordea.

Men kan absolut ikke anbefales af grunde, jeg tidligere har beskrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forretningerne foregår nu også i høj grad på club 18 hvor der er et rend af gadepiger og deres kunder ind og ud af clubben.

Ja, det er Istedgade luderne der bruger club 18.  Halmtorvsluderne ordner forretningen i bilen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja, det er Istedgade luderne der bruger club 18. Halmtorvsluderne ordner forretningen i bilen.

Nej ikke udelukkende. Jeg er også blevet tilbudt at gå på club 18 af en af halmstorvspigerne, jeg takkede nej, jeg var ikke i bil men på gåben.

Redigeret af Frasier

Del dette indlæg

Link til indlæg

je tænker at møde en øst europæstisk pige d 6.6 hvor jeg vil gå nede i istedgade evn halmtorvet 

hvor jeg vil møde en af pigerne der evn kunne være at man hunne være et par

men pigerne kunne være lige som os andre det ville være dejligt hvis det ville være sex og kærlighed

og måske kysse

Del dette indlæg

Link til indlæg
john allan poulsen skrev, den 23.5.2025 at 09:09:

je tænker at møde en øst europæstisk pige d 6.6 hvor jeg vil gå nede i istedgade evn halmtorvet 

hvor jeg vil møde en af pigerne der evn kunne være at man hunne være et par

men pigerne kunne være lige som os andre det ville være dejligt hvis det ville være sex og kærlighed

og måske kysse

Undskyld hvis jeg svarer lidt direkte, men jeg tror ikke at du vil passe ind i miljøet med gadepiger.

sex og kærlighed og måske kysse - du skal nok hellere gå på en dansk klinik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det sker i Club 18 , selv om de siger den er forbudt der , men hvad der sker i det små rum , med penge og sex er kun imellem dem , har flere gang mødt svensker kvinder som er på weekend og tjene deres penge der da det er forbudt på den anden side af Øresund , er der nogle som ved om der forsat kommer svensker piger i Club 18 ?????

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...