Hop til indhold

Kvinde 45 Fyn

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har erfaring med denne kvinde :

fræk sex i aften eller nat. søger en der er god til at fist min fisse og og slikke til orgasme - 248 visning(er)

Oprettet idag kl. 00:23

Jeg er kvinde på 45. Fra fyn. Alle jer der har prøvet at skrive min mail virker ikke skriv på [email protected]. tænder på at blive fistet. Og udleve nogle fantasier med dig. god udrustet mand. Der er lidt fræk og kinky. Som vil slikke til orgasme. Give en god doggystyle. Få mig til at sprøjte. Give hvad han har. Så skønne mand hvad vil du tilbyde for sådan en omgang.økonomisk.mere til dig! du må have en god erfaring i fist da jeg har en stram fisse. Men kun seriøse. Da man bruger tid til at skrive. Og der ikke sker mere.men har du en stor bil eller anden idé hvor det skal være. Kan vi stadig være ude? Kunne være frækt . jeg vil gerne have hjælp til noget med betaling for sex. [email protected]

Skrevet

Skrev lidt med hende sidste sommer...

Mit indtryk :Det virker som om at hun forventer som den naturligste ting i verden at vi fyre vil betale 2-2500 eller gerne mere for at få lov at servicere hendes seksuelle behov... ingen faste priser? Men hun sagde at hun "plejer" at blive tilbudt ca 2500 for en omgang, af hvem må stå hen i det uvisse for hun har da annonceret lige siden og ynket over at der ingen seriøse kunder er ???? Uanset hvad så er det bare mit indtryk. Jeg har trods alt ikke mødt hende så du må prøve at tage kontakt og se hvad du syntes ;0) Men intet knald er 2500 værd...

Skrevet

Hej

Jeg har også skrevet lidt med hende af flere gange. Kan reelt kun tilslutte mig hvad ovenstående djaj skriver. Virker lidt som om man skal betale for at gøre de ting hun gerne vil. Og efter min mening betale ALT for meget.

Men er der nogen der har været sammen med hende og kan sige at jeg tager fejl trækker jeg da gerne mine ord i mig igen.

Skrevet

Jeg er ret sikker på at hun også færdes på Sugardaters. - Enig med "djaj" - jeg vil  ikke betale en kvinde for at stikke en arm op i hendes fisse, - der er fanme grænser for hvad man skal udsættes for :mad:

Skrevet

Tilslutter mig helt asspassion.det er jo os der skal forkæles.hun får heller ikke min arm og slet ikke til 2500.hun skal ihvertfald sætte prisen ned med mindst 1000 kr.

• 3 months later...
Skrevet

Hvad fanden bilder i jer ind. I er ikke en skid for mig. Og man behandler ikke andre sådan. Kik på jer selv. Og se hvor grimme i er føj siger jeg bare. Men i skulle anmeldes for at spilde andres tid. Føj siger jeg bare.

Skrevet

[email protected]

Har i dag fået en PB og sviner fra den totalt forvirret kvinde.

Men det er vel vores egen sag om vi vil betale for at tilfredstille dig :mrgreen:

Men det undre mig i øvrigt, at der pludselig kommer gang i en gammel tråd. Konklutionen må være at der sidder nogen "profiler" her på EG som keder sig og ønsker at lave ballade.

Redigeret af asspassion

Skrevet

Men det undre mig i øvrigt, at der pludselig kommer gang i en gammel tråd. Konklutionen må være at der sidder nogen "profiler" her på EG som keder sig og ønsker at lave ballade.

Mon ikke mere det er fordi hun er blevet bruger her inde i går og så ser tråden om hende.

Skrevet

Jeg har også fået en pm og en sviner,har bare sat hende på ignorer.gider ikke høre på hende.vi har da lov til at anmelde hvem vi vil.

Redigeret af henrik odense

Skrevet

Jeg har også fået en pm og en sviner,har bare sat hende på ignorer.gider ikke høre på hende.vi har da lov til at anmelde hvem vi vil.

Host, host.

Der er ingen af jeg der har anmeldt hende.

Det eneste der er skrevet om hende i denne tråd, er at hun er alt for dyr osv. Det er oven i købet af visse forumister udtrykt meget lidt pænt.

Jeg kan faktisk godt forstå hun bliver gal, det ville jeg også, såfremt nogen der ikke havde mødt mig, vurderede mit værd.

Ville I ikke det??

Skrevet

Host, host.

Der er ingen af jeg der har anmeldt hende.

Det eneste der er skrevet om hende i denne tråd, er at hun er alt for dyr osv. Det er oven i købet af visse forumister udtrykt meget lidt pænt.

Jeg kan faktisk godt forstå hun bliver gal, det ville jeg også, såfremt nogen der ikke havde mødt mig, vurderede mit værd.

Ville I ikke det??

Hvem har vuderet hende?

Så hold lige dine bakterie for dig selv ;)

Redigeret af asspassion

Skrevet

Hvem har vuderet hende?

Så hold lige dine bakterie for dig selv ;)

Det er en vurdering at påstå hun er for dyr, når man ikke aner hvad der er indeholdt i prisen.

Kan du følge mig Ass?

Skrevet

Det er en vurdering at påstå hun er for dyr, når man ikke aner hvad der er indeholdt i prisen.

Kan du følge mig Ass?

Nej jeg kan ikke følge dig.

Det skrev jeg: jeg vil  ikke betale en kvinde for at stikke en arm op i hendes fisse, - der er fanme grænser for hvad man skal udsættes for.

Redigeret af asspassion

Skrevet

Nej jeg kan ikke følge dig.

Det er så i orden.

Skrevet

Tjaaa jeg er så også blandt dem der har fået en PM fra hende. Hun har flere gange skrevet til mig da jeg har haft en annonce på et andet forum hvor jeg eftersøger noget HELT andet end det hun skriver og tilbyder. Så er det mig der spilder hendes tid eller er det reelt omvendt?

Skrevet

Den kvinde er da helt rundt på gulvet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.