bennyben 4 Skrevet 14. August, 2014 Hvem skal man vælge og besøge i Odense, Kisha eller Tiffany? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 14. August, 2014 Skal jeg vælge en latté eller mokka... Vær nu lidt mere informativ i dine indlæg, hvis du ønsker respons kammerat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keiro 98 Skrevet 14. August, 2014 Skal jeg vælge en latté eller mokka... Vær nu lidt mere informativ i dine indlæg, hvis du ønsker respons kammerat Det kommer nok an på hvad man er mest til, jeg ville vælge en cortado Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 14. August, 2014 Hvem skal man vælge og besøge i Odense, Kisha eller Tiffany? Helt klart: Dem begge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 14. August, 2014 (edited) Vælg Kisha hvis du godt kan li at pigen er ret lille og feminin. Vælg Tifany hvis du er mere til en sexbombe. Begge piger er med på det meste og supersøde, kælne og sexglade, så det er ikke ydelserne man skal vælge efter. Det er lige dejligt uanset hvem af dem du leger med Redigeret 14. August, 2014 af T.Hansen47 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg