Hop til indhold

Mayuree nyt massagested i løgten

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg besøgt Mayuree, det nye massagested i Løgten. Jeg ringede og aftalte tid. Blev modtaget af Mayuree og blev vist ind i rummet. Det var dog en anden som jeg fik massage af. En ikke helt tynd thai på 30+ men en ganske god og til tider pirrende massage som ikke var så ringe endda. Jeg startede iøvrigt med at få vasket tæerne.( det troede jeg ikke at man fik mere, men helt ok) Inden massagen begyndte  spurgte jeg om jeg skulle smide trusserne - det var ok hvis jeg ville have massage over hele kroppen - og det fik jeg så, det er altid skønt at få masseret ballerne.

Det er 3 massagerum i klinikken, som alle er med forhæng. Klinikken er iøvrigt meget lys og flot indrettet. 

Der var også en tredie thai på klinikken, hun klarer vist neglene,

Jeg så lidt i menukortet, 2 timer koster kun 450 kr. Den snupper jeg næste gang og måske kan den konverteres til 4 hænder i en time.

Alt i alt et fint sted som jeg helt sikkert vil besøge igen. Iøvrigt er det 6 besøg på husets regning.

Jeg gav 250 kr for seancen - og der var fuld valuta for pengene. 

Skrevet

Så fik jeg besøgt Mayuree, det nye massagested i Løgten. Jeg ringede og aftalte tid. Blev modtaget af Mayuree og blev vist ind i rummet. Det var dog en anden som jeg fik massage af. En ikke helt tynd thai på 30+ men en ganske god og til tider pirrende massage som ikke var så ringe endda. Jeg startede iøvrigt med at få vasket tæerne.( det troede jeg ikke at man fik mere, men helt ok) Inden massagen begyndte  spurgte jeg om jeg skulle smide trusserne - det var ok hvis jeg ville have massage over hele kroppen - og det fik jeg så, det er altid skønt at få masseret ballerne.

Det er 3 massagerum i klinikken, som alle er med forhæng. Klinikken er iøvrigt meget lys og flot indrettet. 

Der var også en tredie thai på klinikken, hun klarer vist neglene,

Jeg så lidt i menukortet, 2 timer koster kun 450 kr. Den snupper jeg næste gang og måske kan den konverteres til 4 hænder i en time.

Alt i alt et fint sted som jeg helt sikkert vil besøge igen. Iøvrigt er det 6 besøg på husets regning.

Jeg gav 250 kr for seancen - og der var fuld valuta for pengene. 

Hej Påfuglen.

Fin anmeldelse. Hvordan med ekstra ydelser?? Tror du der er muligheder for det?? Jeg har ventet længe på en anmeldelse fra stedet.

• 2 weeks later...
Skrevet

Så blev det min tur til at besøge Mayuree i Løgten, utrolig god service, blev det meste af tiden masseret af både Mayuree og hendes hjælper, ok massage og blev efter massagen budt på både the, vand og frugt og så er hver 6 gang Gratis. Ekstra ydelser kniber det desværre med, men absolut et besøg værd. Kommer helt sikkert igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.