Hop til indhold

Rosa Wellness, Vejle

Featured Replies

Skrevet

Er denne ny i Vejle?

http://www.rosawellness.dk

Er der nogen der har prøvet den?

Skrevet

Ja det har jeg. En dame ved navnet Lin eller ling.

Rigtig sød og snaksaglig (engelsk) god massage hvor hum spurgte om det var hårdt nok osv. hun har alt på menuen.

Skrevet

Tak for gode svar! :)
Binkaew-wellness Vardevej var da dér Ten var??

Skrevet

kan ikke anbefales. Det er rigtigt hun har det hele på menuen, men elendig sex af en ikke særlig køn thai. Desuden mangler hun den ene brystvorte

• 3 years later...
Skrevet

Jeg har nu været på Rosa wellness 2 gange indenfor 14 dage og kan varmt anbefale det super lækre unge piger som er til det meste og virkelig ved hvad det drejer sig om . God massage og sex fuld pakke til et stort 10 tal .

Skrevet

Kan du uddybe om figur på piger. Små/ store bryster. Hår eller ej. Pris på FP? Takker ;)

• 2 weeks later...
Skrevet
The-Mann skrev, den 19/3/2018 at 09:03:

Kan du uddybe om figur på piger. Små/ store bryster. Hår eller ej. Pris på FP? Takker ;)

Skrevet
Rudo skrev, den 16/3/2018 at 02:19:

Jeg har nu været på Rosa wellness 2 gange indenfor 14 dage og kan varmt anbefale det super lækre unge piger som er til det meste og virkelig ved hvad det drejer sig om . God massage og sex fuld pakke til et stort 10 tal .

Lækre figurer små bryster og dejlig stram glatbarberet FP 1000 kr

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.