Doktor 89 Skrevet 13. August, 2014 Er der kvindelige psykologistuderende, som kunne have brug for "lektiehjælp"? Jeg har stor erfaring med alt skriftligt - synopser, opgaver, specialer, artikler, ph.d. ... er garvet ... undervisningserfaring. Doktor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 13. August, 2014 "Lektiehjælp" - det må da vist være et godt tilbud!!!! Eller et spøjst indlæg. Jeg giver da gerne undervisning GRATIS til kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 13. August, 2014 Det lyder da som doktor sugardaddy him self .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 15. August, 2014 Er der kvindelige psykologistuderende, som kunne have brug for "lektiehjælp"? Jeg har stor erfaring med alt skriftligt - synopser, opgaver, specialer, artikler, ph.d. ... er garvet ... undervisningserfaring. Doktor Måske du skulle prøve på https://annoncelight.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg