Hop til indhold
arnold98

Sille Hovedvejensperle

Recommended Posts

Guest Delphi

Er der nogen, som kan huske Sille fra Hovedvejensperle i Viborg? Hun var sgu lækker.

Ja da, godt nok mange år siden, og hun er da osse stoppet for længst. :(

Hun kaldte sig en overgang for Jyske Sille, umiddelbart inden hun stoppede...

Redigeret af Delphi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er godt med minder ;)

 

Jyske Sille - Hun var også på Vigerslevs alle i Vanløse/valby og på engtoften i Århus - Hun talte mere en telefonsælger og kom for vildt når hun fik den bagfra....Gad vide hvor hun er nu...

Del dette indlæg


Link til indlæg

OM jeg kan huske hende ??? Hvem kan glemme den dejlige pige :?:

Hun er nok den dejligste sødeste smukkeste (og alt hvad der ellers findes af superlativer) glædespige jeg nogensinde har kendt, og jeg kendte hende faktisk rigtig godt. Havde endda hendes mobilnr engang !! 

Men desværre har jeg ingen ide om hvad der blev af hende :-(

Tror faktisk jeg har et billede af hende liggende :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld jeg liver denne tråd op, men jeg er ny her og kunne ikke lade være med at søge på min "gamle" drømmepige og så dukkede denne tråd op.

Jeg besøgte Sille mange gange i Vedelsgade i Vejle. Vi snakkede meget personligt sammen og hun var simpelthen inkarnationen af den perfekte pige for mig. Jeg elskede når hun efter at have givet betalingen videre til telefonpigen, kom springende splitternøgen ind i rummet, og spurgte med et kæmpesmil "Hej, vil du ha' sex med mig??" 

Hun gav den bedste bodymassage jeg nogensinde har modtaget. Og hendes smil og latter gik lige i hjertet på én. 

Hun var menneskekender og så lige gennem én, lige ind til det inderste af éns sjæl. Jeg husker tydeligt én gang, hvor jeg besøgte hende, og mit humør var ikke helt i top. Hun lukkede mig ind, hvor aftalen om hvad der skal ske og betalingen skal falde, jeg sagde den sædvanlige time med det hele, og rakte hende pengene. Hun kiggede på mig, og sagde: "Tag dine penge tilbage, for det er ikke dét du har brug for i dag, du har brug for en ven!" Hun førte mig over på sengekanten, tog min hånd i sin og førte dem over på sit lår og kiggede mig dybt i øjnene og spurgte hvad der var galt. Vi sad bare og snakkede i over en time, og telefonpigen var ved at buldre døren ned flere gange mens vi snakkede, hvortil Sille bare råbte til hende at hun ikke skulle blande sig i hendes og mine sager. Jeg tilbød hende flere gange pengene for tiden, men hun afslog pure. Den episode gjorde hende til noget helt specielt i min verden - det var ikke bare sex - det var nærvær, venskab, forståelse og tillid. Kort tid efter meddelte hun mig at det var sidste gang hun var på arbejde i Vejle, og den sidste uge inden hun stoppede helt. Jeg tog ned for at besøge hende i Vejle, men vandet i lejligheden var lukket og der blev ikke lukket op før efter weekenden, og Sille var taget hjem igen.

Jeg så hende aldrig igen, men jeg har savnet hende tit, og jeg håber inderligt at hun har det godt, for hun er en perle af et menneske og hun bor i mit hjerte for altid.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Jyske Sille var en meget populær pige. Husker hende for at første gang måtte man højest købe en halv time - Som hun sagde kunne mere måske være for meget for en af parterne. Nød siden timer med hende, hvis der ellers var til at få en tid.

Skjold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husker også Sille selvom det er rigtig mange år siden, hun vil altid være i mine tanker over de bedste glædespiger jeg har besøgt

Håber hun har det godt, hvor hun en er :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...