Hop til indhold

nogle der har prøvet hende her?

Featured Replies

Skrevet

har du prøvet at søge under hende her der er en masse skriveri om hende her  :-P

Skrevet
  • Author

ved ikke hvad jeg skal søg på når der intet navn er?

Skrevet

Der er en håndfuld tråde om hende i dette forum. Jeg tror hun er en ret middel oplevelse, da der aldrig er nogen der har skrevet en anmeldelse af hende her.

Redigeret af MrT

Skrevet

Hende her må da vist snart være verdensberømt!!!

Masser af efterlysninger af hende her dukker op i tide og utide.

Lidt mere præcise oplysninger ville givetvis give mange flere svar  -  osse brugbare svar.

Skrevet

har aldrig besøgt hende, men ved da hvem hun er.

kan se at billede 1-4 i hvert fald er ægte og med garanti af hende (kan kende hendes hage/mund/hår/bryster fra hendes facebook) og hun har kæmpe silikone-bryster :-) så vidt jeg husker fra hendes tidligere stripper-karriere, har hun nogle ret store ar under dem? men kan jo være hun har fået dem fjernet siden.

og 24 år, der skal nok lægges 1 eller 2 håndfulde til den alder!

om hun giver en god service skal jeg ikke kunne sige, kommer nok aldrig til at besøge hende pga en række fælles venner jeg har med hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.