Hop til indhold
Guest young money

Amanda SexyClub

Recommended Posts

Guest young money

Idag skulle jeg give mig selv endnu en oplevelse havde jeg bestemt mig for :) skræmt at de dårlige anmeldelser af candy fra Østerbro måtte jeg omprioritere og turen gik mod Søborg :)

Stedet er ikke det mest ophidsede, ja det er en meget høj trappe man skal op af for at komme ind- men så slemt er det heller ikke .. Stedet et let tilgængeligt, lokalerne lidt slidt og kedelige..

Jeg ringede da jeg var på stedet og hører om begge piger er ledige så man kan hilse på dem - det var de! (Optur) :)

Jeg kommer op og bliver vist ind på værelset hvorefter amanda kommer ind og siger at hun er ledig men at den anden pige Jasmin som jeg egentlig ville besøge var optaget .. Hmmm

Amanda så utrolig dejlig ud så jeg ender med at aftale en halv med hende istedet..

Amanda er noget pænere end hendes billedet antyder- virkelig en lækker lille nips, store ægte bryster , solbrun, slank og glat .. Udemærket udgangspunkt ! :)

Vi starter med lidt kælen og nusse osv indtil vi ryger i sengen og hun går igang med munden .. Ganske dejligt og egentlig god indlevelse og det virkede som om hun ret godt kan lide at sutte :) efter lidt tid røg hun oven på mig og red mig at udløsning mens jeg kunne se og lege med hendes dejlige bryster :)

Hun griner og pjatter lidt, hun bruger glidecreme hvilket ikke er det fedeste men det går jo nok :) vi snakker lidt osv indtil jeg er klar igen, endnu lidt sutteri, og så hende på ryggen og afsluttende i en hård Doggy hvor hun skreg lidt til sidst :)

Alt i alt en fin oplevelse, sød pige, minder om naboens super lækre datter- og hun ligner en gammel vens lillesøster (Big turn on) hehehe.. Indlevelsen og GFE fås bedre- men som sagt en pæn og sød pige der anbefales herfra ..

Obs. Hendes rigtige alder er 25 ifølge hende selv :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...