Hop til indhold
jenschr

Anmeldelse #58 af Milla fra Sydhavnen [græsk og megafransk]

Recommended Posts

D'herrer.

For nogle uger siden meldte trykket sig. Havde forsøgt at lave aftaler med et par danske klinikker, men alt var optaget. Som Plan B (og -C) har jeg altid Milla fra Sydhavnen; telefonen bliver svaret cirka hver anden gang. Jeg har været forbi nogle gange, hvorfor hun højst sandsynligt har åbnet en lille smule op. Hun smalltalkede lidt om sommerferie, arbejde... etc.

Meget kan man anklage Milla for, men hun er en no-bullshit-GP. Hun er ikke den bedste, jeg har besøgt og langt fra den værste(!) Man kan nærmest sige, at hun ligger på´75-80% - hver gang!

Anyways, det gik, som det plejer. Superfransk med mig stående på gulvet - jeg fik lov til at styre tempoet men ikke dybden, så lidt missionærdansk, så gik vi til det græske i nogle forskellige stillinger og til sidst super god megafransk - hun blev ved med at sutte, indtil jeg nærmest gik i knæ, hvilket hun grinte af.

Jeg kan ikke sætte en finger på noget, prisen taget i betragtning. DKK 500,- for en halvtime. Hun er altid ren og velduftende, hvis man kan lide duften af håndsæde (- ba dam tchii!). Men hellere det end egnsretter og sved. Jeg er rimelig sikker på, at lagenet og håndklæderne bliver skiftet hver gang, ellers så har jeg måske bare været heldig.

-JC

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der står jo ingenting på den profil, 500 kr er det med mega, hvordan ser hun ud, hvor store er hendes bryster er de naturlige, er billedet hende.

Små naturlige b-c bryster. 500,- for en halv time med superfransk, dansk, græsk og til sidst ladningen i munden på hende. Slank pige men lidt mut. Åbner lidt op når du har været der nogle gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elsevier

Milla er egentlig skide sød af personlighed.

Eneste minus er at hun ligner en søster til Joffrey Baratheon:

GameOfThrones_Joffrey_02.jpg

Dog kun af udseende. Af personlighed er Milla og Joffrey diametrale modsætninger.

Redigeret af Elsevier

Del dette indlæg

Link til indlæg

Milla er jeg ikke stor tilhænger af.

Okay 30 min for 500kr inkl græsk så kan man næsten ikke brokke sig. Hun brokkede sig heller ikke da jeg var der og hun fik den altså skiftevis i røv-mund- og fissen. Og jeg fik skam mine 30 min. Og hun virkede ikke til at have travlt med at få en ud. Så hun ud til at nyde det overhovedet ikke. Og så lugtede hun desværre kraftigt af sved.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

Er hun til dejlige våde kys.....???

Det skal du ikke regne med :) Milla er en sød og villig pige... som ser det som et arbejde... hverken mere eller mindre... hun leder vist ikke efter en mand... 

men prøv :) og fortæl.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne også godt tænke mig at høre lidt mere om hendes alder :)

Er hun dansk? (taler dansk?)

Og hvor langt væk fra Sydhavn St. vil i regne med der er til hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne også godt tænke mig at høre lidt mere om hendes alder :)

Er hun dansk? (taler dansk?)

Og hvor langt væk fra Sydhavn St. vil i regne med der er til hende?

30 plus :)

nej

15 min.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må man afslutte mere end en gang hvis man kan nå det indenfor de 30 minutter?

Er det ikke at drive rovdrift til den pris ?   :cool:   men du lyder da som en sulten kunde der spiser op  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er det ikke at drive rovdrift til den pris ?   :cool:   men du lyder da som en sulten kunde der spiser op  :mrgreen:

Det kan man nok godt argumentere for, men på den anden side så er en halv time jo en halv time. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi for ca 1½ måned siden, og da var alt som det plejer. Jeg fik suttet, hun fik slugt, og så fik hun en god omgang til jeg kom igen. 500 for ½ time. jeg er godt tilfreds

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...