Hop til indhold
kimora

PussyParty Vol. 64.

Recommended Posts

Gæst

Lyder godt piger :) .. du er jo også ved at blive gammel og senil Nille ;) .... det er laaaaaag tid siden der var 4 piger med til pussyparty. De sidste mange gange har der været tre som der også er nu ;) Prisen er så vidt jeg husker også uændret ;) Og jeg er aldrig gået skuffet derfra ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder godt piger :) .. du er jo også ved at blive gammel og senil Nille ;) .... det er laaaaaag tid siden der var 4 piger med til pussyparty. De sidste mange gange har der været tre som der også er nu ;) Prisen er så vidt jeg husker også uændret ;) Og jeg er aldrig gået skuffet derfra ;)

 

Ok beklager at jeg husker dårligt, det har været mange, mange sexparties og gangbangs siden jeg deltog i sidste Pussyparty, måske skulle jeg deltage igen for at opfriske hukommelsen, kanske du vil med Bonobo ? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Blot en opfordring til PG: Hvorfor ikke række efter stjernerne - hvad med at lave et PP, der slår alt? 5-6 piger? Champagnebad? Lav noget der kommer i avisen igen...det er max branding og det bliver drøn sjovt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Copenhagen, tak for linket :)

@ hest69. Eftersom det er et stykke tid siden der er blevet holdt Pussyparty, er det med vilje at vi starter "stille og roligt".

Coco, Nickie og jeg er ikke specielt kræsne, når det kommer til champagne, så du er velkommen til at medbringe X antal flasker :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...