Hop til indhold
Herrrman

Gb i Aarhus d.12.

Recommended Posts

Det var min første oplevelse med gb og for at være helt ærlig var jeg godt nervøs da jeg ankom. Men den nervøsitet fortog sig hurtigt da døren blev lukket op...Ikke mindst da Line, som var dagens hovedperson, viste sig. Hun er en MEGET smuk pige med, i mine øjne, en perfekt krop og et utroligt sødt smil. Iøvrigt et smil som var på hendes læber under hele seancen når hun ikke havde en pik i munden ( men det havde hun nu det meste af tiden ).

For at komme tilbage til Line kan jeg bekræfte at hun inden vi gik igang fortalte at hun var  spændt da hun havde hørt at der ville komme MANGE mænd ;-). Men hvad jeg oplevede i den tid var at hun tog imod det hele med en elegance og en lyst som var en prinsesse værdig. Hun gav BJ og samtidig blev hun taget i røven og hun smilte og virkede virkelig som hun nød det.

Jeg må så indrømme at jeg, hvor fascineret jeg end er af GB og ikke mindst af Line, tvivler på at det er noget jeg vil "dyrke" i stor stil. 

Oplevelsen med at der rundt om en seng står 10-12 mænd og river i deres pik inden det bliver deres tur var surrealistisk men også grænseflyttende, og når man tænker på hvor lidt man taler når man står på et pissoir med sidemanden kan det vel ikke overraske at der ikke blev talt alverden ......

Iøvrigt har der i andre indlæg herinde været skrevet om GBG udnytter og ikke er behagelig  overfor pigerne, DET oplevede jeg bestemt ikke og jeg har INGEN behov for at forsvare ham, men vil bare sige at jeg oplevede ham som en GOD VÆRT !

Og lige til allersidst.....HVIS der opstår mulighed for mig til at møde Line igen (alene) så vil jeg absolut tage den mulighed :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig info.

Kan selv nikke genkendende til det tavse rum.

Jeg er nu typen, der ikke kan holde min mund, så inden længe fik jeg da også en konversation i gang med flere deltagere.

Det letter lidt på den til tider lidt mystiske trykkede stemning, der kan være blandt mænd.

Især når det er deres første gang.

Det er jo et arrangement, der kan være noget grænseoverskridende.

 

Har selv prøvet dogging flere gange hvor der til tider kan være endnu flere mænd. ;-)

 

Men synes du skal prøve det igen.

Anden gang bliver bedre og så fremdeles.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...