Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa allesammen,

Vi er meget nye i det her univers, har dog annonceret lidt her og der, men ikke haft en masse useriøse henvendelser, så da vi blev gjort opmærksom på dette site, via en af vores faste 'legekammerater' tænkte vi at det måtte vi prøve.

Men vi har også lige et par spørgsmål som nogle måske kan hjælpe med :-)

Hvor er det bedst at annoncere, og nu hvor vi er som par? Hvad vil kunderne helst have at vi udbyder?(men vi er kun som par)

Vi er igang med at tjene til en lille "ekstra sommer ferie" så vi vil gerne have lidt råd med på vejen

Evt skriv til os på [email protected]

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg giver french ret. jeg tror "publikumet" her er mere seriøst, og i spilder en masse tid på at vente på kunder der ikke kommer.. hvad siger pigerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ellers er der jo annoncelight.dk hvor alle, både seriøse og useriøse annoncerer.. jeg tror der er mest eksponering der. Men som Samson også siger, flest useriøse

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis i vil have seriøse mænd, så drop mail, få et telefon og et nummer, og kør kun til folk med verificeret adresse.

 

 

vh 

Redigeret af okbobobo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vi ikke flytte denne tråd ind under "Debat" eller "Annoncering"? og ellers ændre emnefeltet til f.eks. "Nyt ungt par: Råd om annoncering". Et emne på "Hejsa" er altså mildest talt ikke særlig brugbart.

Redigeret af KraceiYaw

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...