Hop til indhold

Candy Thai Wellness - ANNA - NOT SO NICE!

Featured Replies

Skrevet

På baggrund af den gode anmeldelse: 

måtte jeg også afprøve i sidste uge. Men det var en noget anden oplevelse.

Anna er flot, høj, med flot C skål barm .. .hjulpet, men pænt lavet. Anna er sød og venlig.

Men ... jeg tror ikke, at Anna altid har været en pige. Der mangler klit og læber ... og så er hun så snæver så det gør ondt. Og hun signalerer, at hun helst vil undgå den type afslutning. Jeg har prøvet noget lignende en gang før hos Bangkok Thai i Hillerød. Og hvis de ikke har en genetisk kvindelig retning i Thailand, hvor de nedre dele er markant anderledes, så har Anna ikke altid været kvinde. Men det kommer tæt på. Jeg ved ikke, hvordan de gør den slags. Det er ret imponerende ... teknisk ... men det er ikke noget for mig. Klart turn off. Jeg skal ikke til Slotsherrensvej igen.

Så er der alle de andre ting. Candy har et prisskilt i butikken. Priserne for de sjove ting er helt hen i vejret. Det spa og massage tilbud, som de henviser til i annoncen er prissat til 2500 kr. for en time. 

Skrevet
  • Author

look at the moon

Er det en kønstest ?

:cool:

Skrevet

det plejer de at sige, så stritter 'adamsæblet'

men selv det kan de lave, så det ikke kan ses

kig på hænder og fødder, hvis du er i tvivl

ellers knald dem  :D :D

Skrevet

Knald dem alligevel.

Skrevet
  • Author

det plejer de at sige, så stritter 'adamsæblet'

men selv det kan de lave, så det ikke kan ses

kig på hænder og fødder, hvis du er i tvivl

ellers knald dem  :D :D

Forstået :-)

Det eneste, som virkede påfaldende ud over de nedre regioner var stemmen. Men hun skjuler det ved ikke at sige så meget.

Skrevet

Skostørrelsen plejer at være en god indikator.  Sjældent at fyrene også får kappet noget af fødderne.

Skrevet

Er du sikker på at det er den samme ANNA, eller siger de bare at hun hedder Anna eller måske er der kommet en ny ANNA? Hun ville have fulde pakke med mig eller næste gang jeg ville komme... Hun sagde at hun var her sammen med sin mor, så derfor kunne hun frit rejse eller blive i DK

Skrevet
  • Author

Tja ... sikker kan jeg jo ikke være. Men udseendet passer meget godt med din beskrivelse. Flot, høj, ... jeg ville nok vurdere det til en C skål. Alder passer meget godt. Og det er helt sikkert at der ikke var nogen af de andre på adressen (dem jeg så), som kunne ligne eller forveksles. Hun nævnte ikke sin mor.

... men du kan jo tage en tur mere forbi og checke :)

Skrevet

Yup yup... Hun så godt ud... en af de smukkeste thaipige i den alder. Men man ved sgu aldrig. Ladyboys plejer nogen gange at overgå smukke piger. Er dog på ingen måder til Ladyboys!!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.