Hop til indhold
KBH_MM

Marina i Flensborg - en fantastisk oplevelse

Recommended Posts

Jeg har i dag haft en af mine bedste købesexoplevelser nogensinde. Og jeg må beklage, at det følgende nærmest lyder som en reklame for Marina, men jeg har vitterligt ikke noget negativt at skrive i dette tilfælde :-)

Link: http://www.fair-girls.de/Flensburg/1037

Man finder Marina i en nydelig og meget diskret lille lejlighed i Flensborg. Hun tager selv imod og inviterer inden for. Min oplevelse forløb sådan her:

En pige medio/ultimo 20-erne, der helt klart er hende på billederne i annoncen, tager imod. Smilende og sød. Jeg har besøgt hende for længe siden på en anden adresse i Flensborg, men hun virker ikke til at kunne huske mig.

Hun taler ikke mere end 6 ord engelsk, så jeg må finde mit tyske frem. Vi får aftalt en halv time inkl. fransk uden kondom til 80 euro. Jeg beder om at låne toilettet, så jeg kan vaske kalorius en ekstra gang.

Da jeg kommer tilbage, ligger Marina på sengen - splitternøgen og smiler til mig. Hun har de flotteste bryster, som jeg straks retter min opmærksomhed imod. De er velsiddende, bløde og 100% ægte. Hun er glatbarberet og på alle måder velproportioneret. Intet sidder forkert jf. mine præferencer.

Hun siger noget på tysk, jeg må have gentaget nogle gange, og vi griner af sprogvanskelighederne. Jeg kysser hendes bryster, tager en brystvorte i munden og slikker forsigtigt på den. Hun presser mit hoved tættere på, at jeg forstår signalet om, at jeg må sutte hårdere.

Sådan fortsætter vi et par minutter, hvorefter jeg søger ned mellem hendes ben. Hun dufter og smager dejligt, og deltager aktivt med lyde og bevægelser, så min tunge når hele vejen rundt. Igen viser hun, at hun vil have mig til at slikke mere, og kan hun ikke lide det i virkeligheden, er hun i hvert fald god til at lade som om.

Efter et stykke tid skifter vi stilling, og jeg lægger mig på ryggen, hvor hun straks går løs på min gren. God stil, at hun stoler på mine evner til at gøre den ren og ikke først skal vaske med vådservietter.

Suttearbejdet er meget imponerende, og jeg har flere gange lyst til at komme. Men jeg styrer mig. Trækker hendes bagende op over mit hoved, så jeg med mere slik kan koncentrere mig om min del af 69-eren og dermed abstrahere lidt fra udløsningstrangen :-)

Der er absolut intet hastværk. 10 minutters tid senere spørger hun, om jeg vil kneppe eller fortsætte med at sutte og slikke. Jeg får kondom på, og hun kravler overskrevs på mig og får mig puttet ind. Rideturen er fantastisk med hendes lækre bryster i hovedet.

Det bliver min tur, og i tæt omklamret missonær sprøjter jeg i kondomet, mens jeg er inde i hende.

Efter aftørring, vask på badeværelset og hyggesnak er det tid til afsked med et knus og kindkys.

Hun fortalte, at hun kun er i Flensborg til og med søndag, og at hun ikke ved, hvornår hun kommer tilbage. Så skynd dig, hvis du skal nå at prøve denne fantastiske kvinde i denne omgang. Og vær sød ved hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg havde egentligt overvejet en tur til Flensborg på fredag og kunne ikke beslutte mig for om det skulle være campingvognen i Kruså eller P-Club. Nu ser det ud til at der er en tredje mulighed såfremt jeg tager turen.

Tak for en god beretning. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har desværre hverken erfaringer med campingvognen eller P-Club. Men i forhold til mange andre oplevelser i Flensborg, vinder Marina klart.

God tur til det nordtyske - og god fornøjelse uanset hvad du vælger :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...