Hop til indhold
Randers_Borger

Relax Thai Massage i Fredericia

Recommended Posts

Forleden skulle jeg sydpå, og efter flere gode omtaler af Relax Thai Massage i Fredericia, ringede jeg til dem for, at aftale tid.

Jeg var desværre ikke så heldig, at der var to piger på arbejde, men så frem til en god gang massage.

Jeg blev tilbudt 1 time for 400 og HJ for 300 ekstra - jeg spurgte så til 1½ time massage, og prisen var 1.000,-

Piger fra Thailand, er meget gode til, at lægge tal sammen, når det er kroner i deres favør :-)

Hun skulle til at gå i gang, og kom så i tanker om, at hun skulle have penge først... Nåh ja, om end jeg ikke er vant til det, så hun fik sine penge.

Massagen var god - rigtig god. Der er ingen tvivl om, at hun er meget professionel til dette - helt i top..

Så kom vi til HJ, hvilket var mindre overbevisende. Der måtte ikke røres, og det var som om, det var et nødvendigt onde for, at tjene lidt ekstra, noget der bare skulle overstås..

Efter lige godt en times sammenlagt massage, sagde hun "Færdig nu"???

Her ærgrer det lidt, at Thai piger ikke er lige så gode til, at regne når det er tid, som når det er kr......

Jeg kunne meddele, at jeg jo havde bestilt 1½ time, og at vi ikke var færdige. Så var fruen ellers "mut", og spurgte om hvor jeg ville have massage. Medens hun masserede ryggen igen, gjorde hun meget ud af, at fortælle at hun var træt....

En lidt tam afslutning på noget der ellers kunne have været rigtig godt...

Massagen er helt klart i top, men mit råd er, vælg kun 1 time, og undlad HJ...

P.s. Nu skal det selvfølgelig siges, at jeg ikke har nogen viden om, hvorledes forløbet er, hvis de begge er på arbejde - det kan jo være, at det løfter det sidste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...