Luxuria 344 Skrevet 15. August, 2014 Siden du åbenbart selv mener, at have en bedre hukommelse og ligge inde med de rigtige oplysninger må du sagtens kunne oplyse flg.: 1. hvornår startede Silvia hos Hovedvejens Perle/Haderuppigerne? 2. hvordan kan man have en BMI på 18, uden at være undervægtig? 3. hvilket år brændte Hovedvejens Perle? 4. hvilke priser kører pigerne hos Haderuppigerne med? Jeg er tilbøjelig til at give Jernsvinet ret! De billeder hun bruger i dag er de samme som dem der lokkede mig til at besøge hende hos Haderuppigerne for snart mange år siden. Husker det ikke præcist, men skal nok være 8 år siden. Og selv dengang, tænkte jeg at billederne var lidt for gamle. Men selve oplevelsen og sexen fejlede ingenting. Hun var rigtig sød og smilende. Hvis man nærstuderer billederne, kunne det se ud som om nogle af dem kunne være ret opdaterede, og andre meget gamle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 15. August, 2014 (edited) Fandt lige artiklen i Midtjyllands Avis ang. branden i Hovedvejens Perle i jan. 2011: http://mja.dk/article/20110114/ARTIKEL/301149875 Jeg synes ellers det var flere år siden, da der gik en del tid inden tomten blev ryddet og så gik der et langt stykke tid, inden de gik igang med at bygge et nyt kedeligt hus lidt længere tilbage på grunden - men dog bag et støjdæmpende plankeværk: https://maps.google.dk/maps?espv=213&um=1&ie=UTF-8&q=Aalborgvej+19+8620+Kjellerup&layer=c&z=17&iwloc=A&sll=56.262691,9.314183&cbp=13,266.8,0,0,0&cbll=56.262704,9.314596&sa=X&ei=YInuU_OXMYHmyQOhm4C4Bg&ved=0CB8QxB0wAA Jeg fatter dog stadig ikke, at man ville bygge nyt så tæt på hovedvejen - og hvor husene knapt kan sælges i forvejen. Kort inden branden blev huset da også solgt til kun kr. 440.000,-: http://www.boligsiden.dk/solgt/740-30086/ http://www.boliga.dk/bbrinfo/738EB9EA-0C35-45C7-9837-C28983C31AB7 Men jeg besøgte af flere forskellige årsager ikke Hovedvejens Perle de sidste 3 - 4 år det eksisterede og har derfor desværre aldrig besøgt Line der - så det må være mindst 7 - 8 år siden jeg fik en dejlig omgang pirringsbondage af en dengang 30 - 35 årig, sund og storbarmet Silvia. Hun skuffede mig lidt på alderen, men ikke på oplevelsen Redigeret 15. August, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 16. August, 2014 Men jeg besøgte af flere forskellige årsager ikke Hovedvejens Perle de sidste 3 - 4 år det eksisterede og har derfor desværre aldrig besøgt Line der - så det må være mindst 7 - 8 år siden jeg fik en dejlig omgang pirringsbondage af en dengang 30 - 35 årig, sund og storbarmet Silvia. Hun skuffede mig lidt på alderen, men ikke på oplevelsen ....nu kan jeg ikke forstå at du går så meget op i Silvia's alder at du ligefrem bliver skuffet, ifg dit skøn så vil hendes dådsattest sige at hun runder de 43 år....næppe ....besøgte hende sidst for ca 1 mdr siden, og der var hun stil going strong...og som altid, top service af en skøn pige i trediverne... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Norsk dreng 3 Skrevet 16. August, 2014 Hvorfor huset brant, hvem som var der og slikt er for meg totalt uinteressant. Det samme er hvorfor huset er bygget der det er bygget og prisen på huset. Hennes BMI er også totalt irrelevant, da dette kun er veiledene. En venn av meg skal i følge BMI utreining vare 85-90 kg. Hans lege sa nei, da er du undervektig. Du skal være ca 105 til 110kg. Dette på grunn av hans kroppsbygning Jeg er bare interessert i det spørsmål som jeg stilte, og som jeg heldigvis har fått svar på. Det som ikke er så bra er at jeg ikke har fått svar på den mail jeg sende Silvia for flere dager siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 16. August, 2014 Halv time ved Silvia til 1000 Kr. citat Citat Jernsvinet hun en på omkring de 30, selvom hun nok også den gang skrev 25 eller 26 - og da var hun da absolut fuldbarmet http://www.venuslogen.dk/logen/board45-anmeldelser/board2-anmeldelser-af-piger-i-jylland-og-på-fyn/18143-kikki-chanell-jasminpigerne-herning/?s=546c90e675192d46b95cc0102f018f1e#post89273 For øvrige var brysterne i 2006 ikke så store som nu Jernsvinet http://www.venuslogen.dk/logen/board45-anmeldelser/board1-anmeldelser-af-piger-i-københavn-og-sjælland/15477-sprøde-seduction-silvia/?s=0276aee6e5fc2e84f04cacabfbb601a1#post74635 Men jeg besøgte af flere forskellige årsager ikke Hovedvejens Perle de sidste 3 - 4 år det eksisterede og har derfor desværre aldrig besøgt Line der - så det må være mindst 7 - 8 år siden jeg fik en dejlig omgang pirringsbondage af en dengang 30 - 35 årig, sund og storbarmet Silvia. Hun skuffede mig lidt på alderen, men ikke på oplevelsen Citat Jernsvinet Skrevet 30 november 2013 - 01:42 Silvia kan umuligt stadig kun være 26 - det er 100%, medmindre hun kun var 18, da jeg havde en fantastisk oplevelse med pirringsbondage med hende for 7 - 8 år siden på det hedengangne Hovedvejens Perle - og allerede dengang så hun ud som en fuldmoden kvinde som på billederne - så mon ikke hun mindst er i midten af 30erne nu? Men helt uden nykker - mmmnjh - det var ikke helt det jeg oplevede, idet jeg ikke rigtig måtte komme i munden på hende med kondom på. Men ellers også tumbs up herfra til hende. Har du endelig noget troværdighed tilbage : man tænke sit nu om dig nu The One er også en mulighed hun hed Trine Tease før og hun er skøn som er. Der er dog ikke enighed om hendes alder. Men lad dig ikke skræmme at det. Hun er sød og dejlig . En anden mulighed er Manja http://side6.dk/resultatside/?q=2808 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 16. August, 2014 Hvis hun kun var 23, da jeg besøgte hende på Hovedvejens Perle for 7 - 8 år siden og nu kun er fyldt 25/26, kan jeg godt se at min fødselsattest skal revideres og jeg bør snarest gå til Louis Nielsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. August, 2014 Det der med alder kan man jo OVERHOVEDET ikke regne med, man må bare møde op og selv erfare om pigen er noget eller ej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 16. August, 2014 Det som ikke er så bra er at jeg ikke har fått svar på den mail jeg sende Silvia for flere dager siden hun er at træffe via hendes vagt telefon....sms til hende, og hun vender hurtigst muligt tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pmikelsen Skrevet 16. August, 2014 Kronehjort og jernsvinet - ku i ikke klare jeres interne strid på pm eller i en anden tråd? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 16. August, 2014 Kronehjort og jernsvinet - ku i ikke klare jeres interne strid på pm eller i en anden tråd? Lad os håbe det, da Kronehjorten netop i indlæg nr. 30, har leveret bevis for at Silvia må være mindst 31 år gammel og derfor godt må betegnes som en MILF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 344 Skrevet 16. August, 2014 Ja både Silvia og Manja kan træffes i ålborg gentlemans club i Hermodsgade. Manja har den også nogle pænt store lygter:-) Og så er det tæt på Norge:-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 17. August, 2014 Silvia kan umuligt stadig kun være 26 - det er 100%, medmindre hun kun var 18, da jeg havde en fantastisk oplevelse med pirringsbondage med hende for 7 - 8 år siden på det hedengangne Hovedvejens Perle - og allerede dengang så hun ud som en fuldmoden kvinde som på billederne - så mon ikke hun mindst er i midten af 30erne nu? Men helt uden nykker - mmmnjh - det var ikke helt det jeg oplevede, idet jeg ikke rigtig måtte komme i munden på hende med kondom på. Men ellers også tumbs up herfra til hende. så det må være mindst 7 - 8 år siden jeg fik en dejlig omgang pirringsbondage af en dengang 30 - 35 årig, sund og storbarmet Silvia. Hun skuffede mig lidt på alderen, men ikke på oplevelsen ....nu kan jeg ikke forstå at du går så meget op i Silvia's alder at du ligefrem bliver skuffet, ifg dit skøn så vil hendes dådsattest sige at hun runder de 43 år....næppe ....besøgte hende sidst for ca 1 mdr siden, og der var hun stil going strong...og som altid, top service af en skøn pige i trediverne... Det er også det man læser i de andre anmeldelser Glæder mig over at du har gode oplevelser med hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg