Hop til indhold
hemmeligpeter

Warszawa

Recommended Posts

Kære brugere af Eroguide

Så har jeg brug for lidt hjælp. Jeg skal snart nogle dage til Polen, nærmere bestemt Warszawa og efterlyser nogle som har nogle erfaringer fra denne by.

Gerne både i forhold til både incall og outcall.

Jeg skal bo på Hilton.

De bedste hilsner

Hemmelig Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke været i Warszawa, men jeg har været i Stettin her i sommers, og der er mange muligheder i Polen, og priserne er noget laver inde her hjemme. Jeg kan desværre ikke hjælpe så meget med Warszawa.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brug søgefunktionen, der er lidt forskelligt info fra Warszawa.

 

Har selv været der og prøvet et par privates.

 

På byens efter sigende bedste private mødte jeg et par trunter der ikke var videre tiltrækkende (ret så chubby) - smuttede igen med uforrettet sag. Link: http://s-studio.pl/home-en.html

 

Prøvede kun et sted med delvist succes - der var et totalt klamt lagen på sengen, så ulækkert og svedlugtende at jeg var meget tæt på at skride igen. Damen så ok ud - og det var billigt, vist nok 300 kr for ca. 20 minutter. Dog ville hun have ekstra for at give mig svensk til sidst, der gik lidt sport i at jeg nægtede hende ekstra - for det måtte helt bestemt være inkluderet i prisen drillede jeg hende med. Til sidst forbarmede jeg mig og gave hende de 50 kr som hun insisterede på at få - tja ingen større formue regnet efter DK forhold.

 

Efter disse oplevelser droppede jeg flere erotiske eventyr i Warszawa, måske var jeg bare uheldig... held og lykke dernede...

Redigeret af Lombardo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hørt, at Emmy fra Hørdumsgade pt arbejder i Warszawa. Hun må kunne besøges der og give nogle tips :-)

Har dog ikke hendes email, men mon ikke der er brødre her, der kan give dig den i en PM :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...