Hop til indhold

Daniela Flensburg

Featured Replies

Skrevet

Så har jeg besøgt Daniela i Harrisler Strasse 30 idag. Hun er både på Sex-Nord.net og fair-girls.de

https://sexnord.net/profile/12150/Flensburg/Daniela

Det er det sædvanlige med hende: Hun er meget aktiv og liderlig, siger "I am horny" og giver perfekt superfransk (helt uden hænder) og knepper energisk i alle stillinger og giver godt med kys. Og de ægte bryster kan masseres efter behag. Alt i alt en top-oplevelse. Nu har hun nye billeder med ansigt som er hende på en prik - rigtig vellignende billeder.

Sejer

Skrevet

Så har jeg besøgt Daniela i Harrisler Strasse 30 idag. Hun er både på Sex-Nord.net og fair-girls.de

https://sexnord.net/profile/12150/Flensburg/Daniela

Det er det sædvanlige med hende: Hun er meget aktiv og liderlig, siger "I am horny" og giver perfekt superfransk (helt uden hænder) og knepper energisk i alle stillinger og giver godt med kys. Og de ægte bryster kan masseres efter behag. Alt i alt en top-oplevelse. Nu har hun nye billeder med ansigt som er hende på en prik - rigtig vellignende billeder.

Sejer

Det kan man da kalde en positiv anmeldelse!

Skrevet
  • Author

Hvad kostede sådan en omgang?

150 Euro for 1 time

Sejer

Skrevet

Sejer, Det er da den samme Daniela som her, ikke?

Nye billeder, hvor man faktisk kan se hende, men hun ligner da godt nok, som jeg husker hende.

Skrevet
  • Author

Til DenRødeBaron:

Oh Yes - samme Daniela. Hun har aldrig før vist ansigtsbilleder, men har huseret et par år i KBHV og nu Flensborg. Altid et besøg værd for mig :smile:

Sejer

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.