Hop til indhold
Gæst

Der er sgu røvslikkere på EG!!!!!

Recommended Posts

Gæst

Vi havde en tråd om pigerne fyldte for meget, som altid tog debatten en hel anden drejning og kom til at omhandle noget helt andet, nemlig Røvslikkere. Mange mente røvslikkerne udgjorde de primære problemer og ikke pigerne! Men hvem var disse røvslikkere?? der blev kredset meget om den varme suppe ganske få ønskede at sige noget konkret. Lidt navne fløj gennem luften uden der var megen sammenhæng i dem. Nogle krævede beviser for der overhovedet var røvslikkere på EG. Ja beviserne var ikke mange, og ikke helt veldokumenterede.

 

Men det vækkede Agents Havnes nysgerrighed! Er der røvslikkere på Eg?? Jeg har lavet en grundig uvildig undersøgelse. Rodet i arkiverne og fundet spændende informationer frem der dokumenterer mit svar….ja der findes røvslikkere på EG!!!!!!! og jeg vil nu fremlægge skarpe beviser og indrømmelser fra nogle af EG´s røvslikkere!!!!!

 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

Der står sort på hvidt at Liderligfyr og Montezi er røvslikkere!! Den ene skriver om det og dem anden erkender det blankt.

 

Retten er afgjort " der er sgu røvslikkere på EG"

 

Da røvslikkere er et meget stort problem på EG, der virkelig kan skabe noget debat! er vi nødsaget til at gøre noget ved det

 

Jeg foreslår vi sender de 2 herrer på et kursusophold hos Carl Mar ;-) Her skal de lære at blive rigtige mænd fremfor nogle Holdningsløse røvslikkende skvat der ikke tør have sine egne meninger!

 

Venligst Agent Havne (sandhedens vogter)

 

 

PIKKEN ER GUD

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer helt an på, hvordan Havnebumsen definerer "røvslikker".

 

Jeg er længe – uden mit navns nævnelse, forstås – af et par højtprofilerede brugere herinde blevet beskyldt for "røvslikkeri".

 

At jeg er havnet i denne eksklusive gruppe, har jeg dels kunnet udlede af sammenhængen i de aktuelle indlæg, dels ved at gå tilbage til de pågældendes øvrige produktion herinde.

 

Mærkværdigvis er der ikke blevet grebet ind fra det ellers højt besungne "højt til loftet-koncept" over det, som jeg betegner som dybt nedværdigende.

Så der må nærmest være astronomiske afstande op til dette "høje loft".

 

Jeg vil således hellere være et røvhul – det er størsteparten af danskere vel alligevel? – end være en lorteslikker!

 

Tydeligvis er der flere herinde, der ikke skelner imellem disse begreber, men fremover vil jeg, efter overvejelse, anmelde disse  indlæg.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også røvsliker

Avav, så skulle man også opleve det, jeg er enig med Bager.

 

Hvad ender det ikke med? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg holder mig til de lyserøde. Det er da en pæn farve. Sortseere er det ikke dem, der ser TV uden at betale licens?

Grøn er godt for øjnene, siges det. Gul må være for TAXA-biler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig fattet den der diskussion angående røvslikker. Hvis der er nogle, der har behov for at fedte lidt for deres ynglingspige, så er det sgu da ligegyldig, og slet ikke nogen diskussion værdig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Der står sort på hvidt at Liderligfyr og Montezi er røvslikkere!! Den ene skriver om det og dem anden erkender det blankt.

 

Retten er afgjort " der er sgu røvslikkere på EG"

 

Da røvslikkere er et meget stort problem på EG, der virkelig kan skabe noget debat! er vi nødsaget til at gøre noget ved det

 

Jeg foreslår vi sender de 2 herrer på et kursusophold hos Carl Mar :wink: Her skal de lære at blive rigtige mænd fremfor nogle Holdningsløse røvslikkende skvat der ikke tør have sine egne meninger!

 

Breaking news eller old news ?

 

2-3 røvslikkere ud af flere tusinde bruger, vi er i promille-klassen... ikke alverden IMO.

 

Jeg indrømmer da gerne jeg giver (til udvalgte piger) og modtager det sorte kys :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øhh folk har vel fattet der er tale om satire??? hvor begreberne bliver blandet gevaldig sammen :-) Ja jeg spørger fordi nogle af svarene virker lidt for seriøse om emnet i forhold til det spas tråden ligger op til ;-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, nogle af os har fanget den, men ikke alle ser det ud til ;)

Kys fra Liv, der gerne lægger mås til lidt slikkeri ;)

Ringer lige til Carl Mar og hører om de ovenomtalte Herrer kan fritages fra kurset et par timer, så de kan komme og slikke dig i røven ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhh folk har vel fattet der er tale om satire??? hvor begreberne bliver blandet gevaldig sammen :smile: Ja jeg spørger fordi nogle af svarene virker lidt for seriøse om emnet i forhold til det spas tråden ligger op til :wink:

Indrømmet, jeg havde ikke fattet det. Men jeg undrede mig godt nok over, at du sådan var begyndt at fatte interesse for sådanne detaljer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Ja, nogle af os har fanget den, men ikke alle ser det ud til ;)

Kys fra Liv, der gerne lægger mås til lidt slikkeri ;)

Er det gratis eller noget jeg bliver plukket for? :-)

nå hygge hejsa, Carl Mar kalder til time igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er røvslikker!

Jeg har været røvslikker i 10 år!

Jeg nyder og slikker gerne fine pigenumser.

Jeg er også røvslikker fordi jeg svarer piger sødere end mænd, ene og alene af den grund, at jeg håber der falder lidt fisse af ... Altså ikke at der falder fisse af røven. Det ville sgu da være ulækkert!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...