RBN 49 Skrevet 11. August, 2014 (edited) Er det kun mig, der har været ude for, at andre brugere har prøvet at få en piges adresse ud af en? Jeg har været ude for det i dag, og syntes VIRKELIG at det er dårlig stil!Jeg skrev så til vedkommende, at den måtte han tage med pigen, da jeg IKKE udlevere en piges adresse.Pigerne har jo også et privatliv ved siden af, og har derfor brug for at værne lidt om sit privatliv. Bør man ikke 100 procent, kunne respektere dette? Redigeret 11. August, 2014 af RBN 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 11. August, 2014 Jeg har været bedt om at ud udlevere et Tlf. nr på en pige i Flensborg der er meget populær (Vivian) og kan være vanskelig at træffe. Hun havde personligt givet mig hendes nr. så jeg ville ikke afsløre det. Hvis pigerne ikke lægger deres nr. ud på internettet må man vise diskretion. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Display 182 Skrevet 11. August, 2014 Jeg har ikke nærlæst EG's regler for dette, men hvis der er ond vilje, så ville jeg være tilbøjelig til at hænge dem ud med navn... Tillid er godt, kontrol er bedre, men frygt kan vise sig at være bedst... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 11. August, 2014 Jeg har ikke nærlæst EG's regler for dette, men hvis der er ond vilje, så ville jeg være tilbøjelig til at hænge dem ud med navn... Tillid er godt, kontrol er bedre, men frygt kan vise sig at være bedst... Respekt er det aller bedste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 11. August, 2014 Jeg har præsteret at spørge en anden bruger herinde om en piges cirka adresse. Er jeg nu en stalker? Eller var et fordi, det drejede sig om en farvet pige, hvoraf der bor en del lækre i mit kvarter, og fordi jeg ikke har lyst til at bestille tid hos én af mine naboer? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. August, 2014 Jeg har aldrig været ude for at blive afæsket en nøjagtig adresse. Selv plejer jeg på forespørgsel vagt at angive "i nærheden af Fuglebakken Station" eller "to minuters gang fra Roskilde Station". Det er nyttige oplysninger/indikationer for dem, der er afhængig af offentlig transport, uden dog at udlevere adressen helt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 11. August, 2014 Eller var et fordi, det drejede sig om en farvet pige, hvoraf der bor en del lækre i mit kvarter, og fordi jeg ikke har lyst til at bestille tid hos én af mine naboer? Minder mig om det gamle dansktop-hit "Bank tre gange" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg