Hop til indhold

500 kr.

Featured Replies

Skrevet

Måske ikke så meget en efterlysning, som en sjov debat - beklager hvis jeg har lagt den i forkert forum, men....

Hvis du lige havde 500 kr. til overs, hvor ville du så bruge dem? :wink:

Redigeret af Hr. Jensen

Skrevet

Dit oplæg mangler MANGE detaljer. Vær lidt mere præcis, ellers får du svar i øst og vest.

Skrevet
  • Author

Som skrevet, så var det et oplæg til en sjov debat, men jeg går da udfra, at de fleste kan regne ud at det ikke er Netto jeg mener pengene skal bruges. Så svar du gerne i både øst og vest, hvis du mener du har noget at byde ind med ;-)

Dit oplæg mangler MANGE detaljer. Vær lidt mere præcis, ellers får du svar i øst og vest.

Skrevet

Som skrevet, så var det et oplæg til en sjov debat, men jeg går da udfra, at de fleste kan regne ud at det ikke er Netto jeg mener pengene skal bruges. Så svar du gerne i både øst og vest, hvis du mener du har noget at byde ind med :wink:

Der er et forum til den slags snak.

Og det er ikke her

Skrevet

Hæhæ, skulle jeg være helt sikker her, så ville jeg bare tage mig en dygtig spiller ude på møddingen

Her skulle resultatet være sikret.

PS: Har personlige erfaringer fra den tidlige pubertet!

Skrevet
  • Author

Ok...  :-)

Beklager meget... kan ikke finde ud af at slette det igen

Der er et forum til den slags snak.

Og det er ikke her

Skrevet

Jeg ville ikke bruge de 500 kroner til at købe sex for. :)

Skrevet

in-love-smiley.jpg

Redigeret af Ratata

Skrevet

Hvis du er københavner så køb: 

Årskort til Tivoli 

og

Årskort til Kanalrundfarten.

Kanalrundfarten:  de sejler rent faktisk fra Nyhavn.  Jeg ved godt det med de skumle bagtanker!!!

Skrevet

Hmm 500.-

Tror jeg ville købe en t-shirt. Om den skulle købes i øst eller vest har jeg ikke besluttet.

Skrevet

Ok...   :smile:

Beklager meget... kan ikke finde ud af at slette det igen

Bed moderator om at flytte indlægget til "hyggesnak"

Skrevet

Måske ikke så meget en efterlysning, som en sjov debat - beklager hvis jeg har lagt den i forkert forum, men....

Hvis du lige havde 500 kr. til overs, hvor ville du så bruge dem? :wink:

Skrevet

Måske skulle det have været i en anden debat, tag dig ikke af dårligere kommentarer.

Vi hygger

Skrevet

500?

En ny dvd, nogle stearinlys, 2-3 bøtter Ben and Jerrys, noget med bobler i og godbidder til katten.

500 er et perfekt beløb til en hyggeaften helt uden distraktioner

Skrevet

Forhåbentlig har de fleste da altid 500 tilovers, ellers bliver livet sgu da noget triviel og kedeligt.

Skrevet

Jeg ville købe

1. En enkeltbillet til Berlin med Easyjet til ca. 275 kr.

2. Besøge http://stella-berlin.de og købe 20 min for 30 EUR (225 kr.)

Og gå hjem....he he

Skrevet

Kr. 500 - jeg ville nok fylde en slat på tanken og invitere min one and only GP på cruising. Der kan nok lige blive til en tur til Helsingør og tilbage til Cph igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.