Hop til indhold
Hr. Nielsen

Moden og attraktiv kvinde på Frederiksberg

Recommended Posts

Hej Hr. Nielsen,

Jeg tog chancen for et par måneder siden om eftermiddagen. Dengang havde hun ikke billeder i annoncen. Hun viste sig faktisk at være en fræk attraktiv moden kvinde. Pæne C-D skåls bryster. 

Men hendes hygiejne mellem benene var så mangelfuld at det var frastødende. Lugten gjorde at jeg måtte stoppe samlejet og istedet tage en spiller ud over brysterne. Så fik jeg lidt ud af det.

Måske en off dag for hende og skal ellers ikke gøre mig klog på grunden. For mig er det bare ikke godt nok. 

Ok, måske er der andre der har haft en mere positiv oplevelse, men jeg bliver væk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

Har besøgt hende 2 gange. Første gang jeg var der lugtede hun ikke mellem benene, men var dejligt nyvasket. Anden gang jeg var der lugtede hun lidt men det var ikke meget.

Hun er lidt lang tid om at lukke op. Både opgangsdøren og når man er kommet op til døren. Det er ikke rart at stå og vente .

Selve agten er udmærket. Hun har en dejlig krop og er ikke berøringsangst. Jeg havde begge gange valgt en cocktail til 500.

Første gang jeg var der beholdt hun kjolen på. Løftede kjolen op. Hun var trusseløs. Derefter tog hun brysterne ud gennem udskæringen. Anden gang bedte jeg hende om at tage kjolen af, det gjorde hun gerne og tilbød hun kunne tage selv sidende strømper og stiletter på(det var en af de varme dage).

Hun starter med at ligge sig ned og begynde at lege med sig selv. Ret frækt. Jeg fjernede hendes hånd og slikkede hende. Kyssede hende op ad kroppen og slikkede hendes bryster. Hun spurgte om jeg ville have fransk. Selvfølgelig, så vi byttede plads. Det er ikke den bedste fransk jeg har fået, men langt fra den værste. Derefter monteret hun gummiet satte sig op på mig og red mig. Det hele sluttede med at jeg sad mellem hendes ben og spillede den af og kom på hendes kusse.

Alt i alt en udmærket oplevelse kommer nok igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...