Hop til indhold

Guf for nipseentusiaster

Featured Replies

Skrevet

Jeg overvejede at besøge Candy i dag, men besluttede mig for at teste Sille. Det læses lidt som om det er en vild GFE, men det var desværre ikke det jeg oplevede. Det gjorde dog ikke så meget. For hvis man er til små petite nipspiger som du kan holde i én hånd, så har du lige scoret jackpot. Hun er tynd, meget tynd, men ikke anoreksisk - Hun er bare bygget sådan. Lille bitte sød ting, men meget flotte små bryster. Jeg var lidt nervøs, så jeg reagerede ikke så godt på hendes fransk (som ikke var specielt godt), så jeg fik hende vendt om, så jeg kunne slikke hende. Hendes fisse er også vanvittigt flot! Og lidt uventet, så blev jeg hård som sten, mens jeg slikkede hende, og hun stønnede så søde støn med en lille sød stemme ;) Jeg gled op i hende mens hun lå på ryggen, og holy shit en udsigt. Dette er stillingen jeg foretrækker at komme i, så jeg foreslog at hun red mig - Lige så vanvittigt syn! Så måtte jeg prøve at tage hende bagfra, og det var også vildt lækkert, men jeg manglede lidt at se på hendes smukke små bryster. Men bagfra er alligevel en svær stilling for mig, da jeg synes jeg kommer hurtigt i den stilling. Så jeg besluttede mig for, at nu skulle det være. Jeg fik hende lagt på ryggen igen, og kneppede hende, rørte ved hendes bryster, så på hende og hendes krop, indtil jeg eksploderede.

GFE var der desværre ikke meget af - Hun kyssede mig lidt i starten, og der var også lidt tunge, men det var dét.

Jeg er 100% villig til at overse denne detalje, og det faktum at hendes fransk ikke var så perfekt. Hendes fænomenale krop og dét at tage hende, kompenserede sjovt nok for det hele.

Jeg vil sgu gerne besøge hende igen! Nu faktisk :grin:

Vi snakkede lidt før og efter, og hun virker rigtig sød og afslappet. Pas på den søde lille nips!

Redigeret af Mand

Skrevet

För mig som varit med Sille säkert 10-15 ggr på de senaste 2-3 åren så är detta inga nyheter. Vi har båda haft våra ups &downs men likväl kommer jag tillbaks och hon är likväl samma fine pige ver gang. Den kroppen hon har är hel otrolig, och jag tycker vi har en fantastisk kemi ver gang vi ses. Alltid smilende! En mer perfekt lille nips och numse är svårt att finne i KBH. 

Loppan

Skrevet

Ja tak, pas på hende :-) jeg kommer der fast og hun er altid sød og smilende. Den sprødeste lille stramme krop ;-)

Skrevet
  • Author

@Hr. Jensen, ja 30 minutter for en tusse.

Jeg smiler stadig, når jeg tænker tilbage. Selvom det ikke var GFE var det en hyggelig, behagelig og sexet oplevelse. Virkelig sød pige! Og jeg tvivler på, at man kan finde noget mere "nipset" end Sille!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.