Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

har skrevet til http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=21264  og booket en tid

da jeg ankom ringede jeg som aftalt og fik besked på lige at vente 2 min.

bliver lukket ind i et værelse og ind kommer en sød, smuk ung pige og jeg glemmer næsten alt, for det her er jo for vildt, total smækker krop

aftaler ½ time med superfransk og dansk

ud i bad og tankerne på højtryk med den lille godte der lige tog imod mig

ind igen og klar

100,- mere for at kysse - hvad jeg er da tæske lækker selv og mindst dobbelt så gammel, så jeg burde da have 200,- for at være den med mest kysseerfaring  :D

900,- var det så blevet i det hele og vi sad ved siden af hinanden i den ene af de enkeltmandssenge der stod i rummet, for F..... en lækker krop dette pigebarn havde, måske lidt for spinkel efter min smag, men formerne var rigtige.

så skulle der kysses for alle 100,- og det var da klart bedre end at kysse end 'kommende brud' for en 10,- ( hvilket ville være sjovt at smide 500,- og så tantekysse i 2 timer )

af med top og trusse og hvilken røv, hold nu fast, godt jeg lå ned for ellers var jeg da blæst om kuld

men så vente hun sig om og havde en B-skål ( max ) og jeg tænkte lystløgner og dumme mig var faldet i igen  :D :D

så fik jeg superfransk som var fint og så fik jeg ellers jordgubbargummi på som var helt rødt og fik næsten selv lyst til at smage - ej

på med lidt motorolie og så gled denne unge askepot ellers ned over lillemand med et suk og mine øjne flakkede rundt i hovedet, fordi jeg havde lige så travlt med at kigge, som med at føle, så det har været ganske sjovt syn  :D :D

hun troede jeg skulle skridtes af med rideturen, men jeg havde planer om at se den guderøv, så mig om og skubbe på bagfra og           den er altså bare lækker, den røv hun har

tiden forsvandt og jeg høvlede der ud af og nød hvert et sekund med denne udsigt

fik pyntet jordgubbargummiet med lidt glasur og så var det slut

tørre tørre og på med tøjet igen

ude i gangen kan jeg hører hun taler med en anden pige og hun åbner døren og kalder mig ud, da jeg står i gangen kan jeg tydeligt se at det var den forkerte jeg var havnet hos, for jeg havde lige været sammen med http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=21265 og ikke den jeg troede det var

forblændet af skønhed opdagede jeg ikke jeg var kommet forkert  :D :D

men det var en fin oplevelse, men vil ikke gentage den pga aldersforskellen, men jeg vil forsøge at få en ny aftale med Candy 85DD

Candy 85DD 346178.jpg

Anna 346409.jpg

Skrevet

Hende Candy må sgu efterhånden være lidt øm, med alle de gode anmeldelser der kommer herinde!! ;-)

Skrevet

Hende Candy må sgu efterhånden være lidt øm, med alle de gode anmeldelser der kommer herinde!! :wink:

Nu "Slap" hun da i denne omgang, hahahaha 

Skrevet

God ide at ændre trådens overskrift ;-) Blot så folk ved at det er en Anna :D

Skrevet
  • Author
StorMagt sagde den 10 Aug 2014 - 8:49 PM: StorMagt sagde den 10 Aug 2014 - 8:49 PM: StorMagt sagde den 10 Aug 2014 - 8:49 PM:

God ide at ændre trådens overskrift :wink: Blot så folk ved at det er en Anna :D

det var meningen, der skulle stå Anna bagefter

men som du kan læse, var det først på vej ud af døren jeg gamle fjols opdagede at det var 'forkert indlæg' jeg havde lavet og det samme skete under anmeldelsen  :D :D

jeg er ikke for kløgtig om søndagen  :D :D

Redigeret af HappyHippo

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.