gog 187 Skrevet 10. August, 2014 Hvor mange steder betaler du forud for en oplevelse? Tror der er mange steder, men kom med forslag, og lad os få denne debat ned på alm. "Brugernevue" Jeg starter med: En tur i rutsjebanen i Tivoli! Penge tilbage, nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Susanne 169 Skrevet 10. August, 2014 Hvor mange steder betaler du forud for en oplevelse? Tror der er mange steder, men kom med forslag, og lad os få denne debat ned på alm. "Brugernevue" Jeg starter med: En tur i rutsjebanen i Tivoli! Penge tilbage, nej legoland. takeaway mad. frugt i Føtex knus Susanne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 10. August, 2014 Susanne sagde den 10 Aug 2014 - 2:35 PM: knus Susanne ja jeg har også prøvet en del med en susanne, jeg blev efterladt uden en KrONE :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 10. August, 2014 DSB, SAS og i Biografen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 10. August, 2014 legoland. takeaway mad. frugt i Føtex knus Susanne Skal det forståes som knus hos Susanne? Mange steder kan man få bragt takeaway mad til døren, er det ikke falsk markedsføring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 10. August, 2014 Museer og koncerter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. August, 2014 hæhæ, så er der jo også LOTTO 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Susanne 169 Skrevet 10. August, 2014 Skal det forståes som knus hos Susanne? Mange steder kan man få bragt takeaway mad til døren, er det ikke falsk markedsføring. Nej Nej ... Jo det må hører under falsk markedsføring. Knus Susanne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 16. August, 2014 Sportskampe i form af entré, koncerter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg