Hop til indhold
Jaguaren

Miaaarhus

Recommended Posts

Hun har fået gode anmeldelser herinde før ....kan ikke huske under hvad navn...mener også hun har holdt gangbang med en

 

veninde der var en stor succes !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det mente jeg nok der var, men kan ikke finde nogen anmeldelser. Har fået lidt kontakt med hende, så vil lige høre om der er nogle gode erfaringer:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere gange deltaget i GB med mia og hendes veninde Bolette , og også skrevet et par anmeldelser af seancerne. Jeg har aldrig prøvet Mia 1-1, men hvis det blot er tilnærmelsesvis så godt som GB, og med blot halvt så meget indlevelse, så er det med at komme afsted lige med det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

 

Hun er rigtig sød også når hun er alene , besøge hende i sidste uge privat i Århus . Er ret sikker på hun godt kan li sex og det hun laver , der er langt imellem men finder en pige der er så meget med i legen som Mia .Har også være med til gangbang med hende og Bolette , og men får lige så meget indlevelse som ved gangbang når men besøger hende alene .Jeg besøger hende helt sikkert igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Nogle som har været i kontakt med hende for nyligt? Jeg har skrevet til hende både herinde og mail men ikke fået svar endnu så venter spændt på det :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...