Morten_ny 10 Skrevet 9. August, 2014 jeg søger en kvinde som jeg kan besøge jævnlig. hun skal ikke være tyk, lidt ekstra på siden gør intet, og hun skal kunne sprøjte og gerne være til fisting. kys på munden skal også være en mulighed og komme fra sjælland nogen som kender nogen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 10. August, 2014 Prøv at tage en snak med Jasmin http://www.eroguide.dk/forum/user/14371-jasmin/ om hun kunne være noget for dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9517 Skrevet 12. August, 2014 (edited) Fejl Redigeret 12. August, 2014 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 12. August, 2014 Prøv at tage en snak med Jasmin http://www.eroguide.dk/forum/user/14371-jasmin/ om hun kunne være noget for dig. Det er hun næppe. Citat fra annonce: "Jeg tilbyder ikke tis, bæ, babylege, kys, usikker sex, super/mega/øko-fransk eller noget som helst der gør ondt på mig... alt andet lækker sex er lige mig" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 12. August, 2014 Det er hun næppe. Citat fra annonce: "Jeg tilbyder ikke tis, bæ, babylege, kys, usikker sex, super/mega/øko-fransk eller noget som helst der gør ondt på mig... alt andet lækker sex er lige mig" Jeg TROR (ved det ikke med sikkerhed) at Jasmin har løsnet lidt op på det punkt, for har set at hun har reklameret med kæreste sex herinde. Syntes stadig de skulle tage en snak og se om de var noget for hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrT 174 Skrevet 12. August, 2014 Jeg TROR (ved det ikke med sikkerhed) at Jasmin har løsnet lidt op på det punkt, for har set at hun har reklameret med kæreste sex herinde. Syntes stadig de skulle tage en snak og se om de var noget for hinanden. Nej, hendes annonce siger tydeligt ingen kys. Kælen osv. og andet kæresteoplevelse relateret skulle være der, men ingen kys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillinger 2 Skrevet 14. August, 2014 også et indlæg hun har skrevet, hvor netop kys og GFE kommer under hendes reflekterende lup. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg