Hop til indhold

Tynd ung kvinde søges

Featured Replies

Skrevet

jeg søger en kvinde som jeg kan besøge jævnlig.

hun skal ikke være tyk, lidt ekstra på siden gør intet, og hun skal kunne sprøjte og gerne være til fisting.

kys på munden skal også være en mulighed og komme fra sjælland :)

nogen som kender nogen :)?

Skrevet

Fejl 

Redigeret af Bebop

Skrevet

Det er hun næppe. Citat fra annonce:

"Jeg tilbyder ikke tis, bæ, babylege, kys, usikker sex, super/mega/øko-fransk eller noget som helst der gør ondt på mig... alt andet lækker sex er lige mig"

Jeg TROR (ved det ikke med sikkerhed) at Jasmin har løsnet lidt op på det punkt, for har set at hun har reklameret med kæreste sex herinde. Syntes stadig de skulle tage en snak og se om de var noget for hinanden.

Skrevet

Jeg TROR (ved det ikke med sikkerhed) at Jasmin har løsnet lidt op på det punkt, for har set at hun har reklameret med kæreste sex herinde. Syntes stadig de skulle tage en snak og se om de var noget for hinanden.

Nej, hendes annonce siger tydeligt ingen kys. Kælen osv. og andet kæresteoplevelse relateret skulle være der, men ingen kys. 

Skrevet

også et indlæg hun har skrevet, hvor netop kys og GFE kommer under hendes reflekterende lup.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.