Hop til indhold

Nat/Natthida - Valbymassage.dk

Featured Replies

Skrevet

Hey!

Jeg har tidligere besøgt Nat/Natthida hos valbymassage.dk - men stedet er nu lukket, øv!

Nogen der ved hvor Nat/Natthida befinder sig henne?

Jeg har forsøgt at ringe på hjemmesidens tlf. nr. - men har ikke haft held til at komme igennem.

Please hjælp!

http://www.valbymassage.dk

-Maestro

Skrevet

Var der mulighed for mere end alm. massage?

I givet fald hvad?

Venligst Brutus

Skrevet

I givet fald hvad?

Venligst Brutus

Jeg har for lang tid siden fået fuld pakke på det sted... Ikke dårligt, men heller ikke exceptionelt...

Skrevet
  • Author

I givet fald hvad?

Venligst Brutus

Har 'kun' fået en god håndtrold på stedet, men har heller ikke spurgt efter mere, selvom det burde jeg have gjort :)

Gik i et stykke tid med tanken om at spørge efter mere, men så lukkede de selvfølgelig i mellemtiden. Øv!!!

Det er bl.a. derfor jeg oprettede denne efterlysning. Må sgu have fat i damen så jeg kan ruske hende lidt og nyde hendes gode massage.

-Maestro

Skrevet
  • Author

Jeg har for lang tid siden fået fuld pakke på det sted... Ikke dårligt, men heller ikke exceptionelt...

Kan du huske noget om prisen eller andre ting ang. akten?

-Maestro

Skrevet

Jeg kan huske at ejeren var i et rigtig godt humør, og afslørede at hun havde været i byen og fået et par drinks, hvilket forklarede hendes løsslupne snak og fnis. Hun var frækt klædt på i hvid kittel med undertrøje og små shorts indenunder.

Vi pjattede en del under massagen, som endte i at jeg skulle massere hende, hvilket så udviklede sig... Vi talte ikke priser, da jeg vurderede at det ville ødelægge stemningen... Og da jeg skulle afsted, og spurgte hvad hun skulle have, sagde hun dæleme at jeg kunne bestemme hvad det var værd... En underlig situation at være i, når det jo var rigtig godt, men svært at sætte pris på.

Jeg kan huske at jeg sagde til hende at jeg kun havde 1000.-, hvilket hun accepterede. Hun fortalte at jeg var den første at hun havde fuld pakke med, men den har andre sikkert også hørt, så selvom hun lød oprigtig, er jeg ikke sikker på det er sandt.

Hun fortalte også om hvor dyrt det var at få sat kælderen i stand, så derfor måtte de åbne selvom alt malerarbejdet ikke var færdiggjort endnu.

Vil glæde mig hvis det stadig er samme ejer når de åbner igen. :-)

Skrevet
  • Author

Jeg kan huske at ejeren var i et rigtig godt humør, og afslørede at hun havde været i byen og fået et par drinks, hvilket forklarede hendes løsslupne snak og fnis. Hun var frækt klædt på i hvid kittel med undertrøje og små shorts indenunder.

Vi pjattede en del under massagen, som endte i at jeg skulle massere hende, hvilket så udviklede sig... Vi talte ikke priser, da jeg vurderede at det ville ødelægge stemningen... Og da jeg skulle afsted, og spurgte hvad hun skulle have, sagde hun dæleme at jeg kunne bestemme hvad det var værd... En underlig situation at være i, når det jo var rigtig godt, men svært at sætte pris på.

Jeg kan huske at jeg sagde til hende at jeg kun havde 1000.-, hvilket hun accepterede. Hun fortalte at jeg var den første at hun havde fuld pakke med, men den har andre sikkert også hørt, så selvom hun lød oprigtig, er jeg ikke sikker på det er sandt.

Hun fortalte også om hvor dyrt det var at få sat kælderen i stand, så derfor måtte de åbne selvom alt malerarbejdet ikke var færdiggjort endnu.

Vil glæde mig hvis det stadig er samme ejer når de åbner igen. :-)

Hehe :) ja, den med at man er den 'første' til dit og dat har man hørt før :)

Sjov beretning - tak.

Jeg håber andre kan byde ind med hjælp til hvor damen evt. befinder sig i dag!

-Maestro

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.