Hop til indhold
Guest Olliver

Esbjerg Thaimassage

Recommended Posts

Gæst

Hej

Er der nogen der har været forbi den nye thai massage klinik, som er åbnet på hjørnet af rosenvængets alle og frodesgade?

Alle input er velkomne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det hedder Esbjerg Thaimassage :)

Er det den her (annonce i Ekstra Bladet i dag)?:

ESBJERG THAIMASSAGE. NYÅBEN

thaiklinik byder velkommen. Åbent 09.00 - 21.00.

9180 1252

Den mangler i givet fald i OD's thailiste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Detter er da den dummeste tråd jeg længe har set, alle skriver at de kigger med hvad kan vi andre bruge det til???

Prøv nu at være nogle mænd og selv gå hen og test stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Detter er da den dummeste tråd jeg længe har set, alle skriver at de kigger med hvad kan vi andre bruge det til???

Prøv nu at være nogle mænd og selv gå hen og test stedet.

Rolig nu - alle er vel på havet i øjeblikket :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Vil blot sige at jeg har været forbi stedet, men gik igen uden at handle. Pigen var ikke i nærheden af at være serviceminded nok - og priserne var rigtig høje.

Måske var det "special offer for me"/dårlig hårdag/etc, men både PP Thaimassage og Asian Bodycare leverer samme vare meget billigere - og så kan man risikere at massegen også er rigtig god.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Giver 'hun selv' mere end hj hos PP.? Jeg syns hun er vildt lækker men har aldrig kunnet få hende til at ta tøjet af....ville elske at få massage af hende nøgen...og afslutte med bh. Tror du man kan det, og til hvilken pris?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Det er helt afhængigt af hvilken pige du møder der hen, og nok også hendes humør og overskud. Det er min erfaring, at hvis jeg er høflig, anerkendende og gavmild, kan det meste lade sig gøre, men jeg er altid forberedt på, og accepterer uden videre, hvis pigen sætter grænsen ved HJ.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Klippet fra Travbladet d.d:

ESBJERG THAIMASSAGE. NYÅBEN
thaiklinik byder velkommen. Åbent 09.00 - 21.00.

9180 1252

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...