Hop til indhold

Esbjerg Thaimassage

Featured Replies

Skrevet

Hej

Er der nogen der har været forbi den nye thai massage klinik, som er åbnet på hjørnet af rosenvængets alle og frodesgade?

Alle input er velkomne.

Skrevet

Ja det lyder spændene

Jeg hører også gerne fra stedkendte om deres oplevelser på dette sted

Skrevet

Det hedder Esbjerg Thaimassage :)

Skrevet

Det hedder Esbjerg Thaimassage :)

Er det den her (annonce i Ekstra Bladet i dag)?:

ESBJERG THAIMASSAGE. NYÅBEN

thaiklinik byder velkommen. Åbent 09.00 - 21.00.

9180 1252

Den mangler i givet fald i OD's thailiste.

Skrevet

Det er korrekt.

Skrevet

Detter er da den dummeste tråd jeg længe har set, alle skriver at de kigger med hvad kan vi andre bruge det til???

Prøv nu at være nogle mænd og selv gå hen og test stedet.

Skrevet

Detter er da den dummeste tråd jeg længe har set, alle skriver at de kigger med hvad kan vi andre bruge det til???

Prøv nu at være nogle mænd og selv gå hen og test stedet.

Rolig nu - alle er vel på havet i øjeblikket :-P

Skrevet

Vil blot sige at jeg har været forbi stedet, men gik igen uden at handle. Pigen var ikke i nærheden af at være serviceminded nok - og priserne var rigtig høje.

Måske var det "special offer for me"/dårlig hårdag/etc, men både PP Thaimassage og Asian Bodycare leverer samme vare meget billigere - og så kan man risikere at massegen også er rigtig god.

Skrevet

Giver 'hun selv' mere end hj hos PP.? Jeg syns hun er vildt lækker men har aldrig kunnet få hende til at ta tøjet af....ville elske at få massage af hende nøgen...og afslutte med bh. Tror du man kan det, og til hvilken pris?

Skrevet

Det er helt afhængigt af hvilken pige du møder der hen, og nok også hendes humør og overskud. Det er min erfaring, at hvis jeg er høflig, anerkendende og gavmild, kan det meste lade sig gøre, men jeg er altid forberedt på, og accepterer uden videre, hvis pigen sætter grænsen ved HJ.

• 1 month later...
Skrevet

Klippet fra Travbladet d.d:

ESBJERG THAIMASSAGE. NYÅBEN
thaiklinik byder velkommen. Åbent 09.00 - 21.00.

9180 1252

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.