Hop til indhold
sexlife

Kiel igen igen

Recommended Posts

Var på Laufhaus igen igen i Kiel. Min mørke nye veninde med den store pragtrøv var igen på job og forsøgte ihærdigt at overtale mig til endnu en seance med hende. Jeg sagde, at jeg lige ville tage en rundtur. Endte op med en slank mørk pige fra Den Dominikanske Rep. med et par store silikone nødder, i øvrigt ikke specielt flotte. 30 euro for blæs og fuck, helt ok, stak hende 50, men fik ikke mine 20 retur. Her burde alarmklokkerne have ringet, også selv om hun sagde "du får mere tid". Nåh, hva helvede tænkte jeg, lad hende beholde de 20 euro og kom i gang.

 

Det eneste positive jeg kan sige om oplevelsen var, at hun har en meget smuk kusse. Virkelig velformet, fuldstændig perfekt efter min mening. En kusse som jeg drømmer om at få i real life med en kæreste. Men jeg måtte ikke slikke hende, knap nok røre silikonebrysterne, skulle hele tiden passe på under akten (min pik er medium) og tid var der ikke meget af. Til sidste trak hun sig tilbage fra doggy'en, og bad mig gøre mig færdig. Hendes BJ var iøvrigt med gummi og elendigt! Jeg var ude igen efter ca. 8-10 minutter.

 

Det endte med et HJ, som hun helst så jeg tog mig af. :-P

 

Spild af penge, en af den slags oplevelser, som man husker for det dårlige. Og igen lærte jeg, giv aldrig pigen en større seddel og forvent byttepenge uden problemer. ØV!

 

Tog en runde mere, og fandt et par yngre ok tøser fra Den Dominikanske Rep. Den ene havde det utæmmede blik, som man finder fra natives, fik tilbudt en trekant for 60 euro, men havde ikke mere krudt. Tager dem på ordet en anden gang, med dem kan det gå begge veje tror jeg - en stor fuser, eller noget utæmmet sex. Talte i øvrigt med en stjernelækker pige fra Rumænien, hun var lækker, måske næste gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...