Hop til indhold
Lasse43

Maja og Joanna - Vejle

Recommended Posts

Hej igen

 

Var her til aften på besøg på Koldingvej i Vejle hos Maja og Joanna der er der frem til på onsdag.

 

http://side6.dk/resultatside/?q=4642

 

Var egentlig blevet lidt sent på dagen men havde haft lyst til lidt sjov hele dagen og nu var muligheden der lige.

Havde egentlig sat mig for at jeg ville have en  time med den af pigerne der nu virkede mest fristende for det er ikke de 2 der er på billederne, hvilket jeg heller ikke havde forventet. Billederne er simpelthen for stylede og fandt og en del dupletter af brunetten på nettet men pyt med det.

 

Blev modtaget af 2 virkelig søde og veloplagte piger omkring 25-28 af alder begge to og ganske rigtig en blond og en brunette. så langt så godt.

 

Maja er Blondinen.  Virkelig en pæn pige med det frækkeste smil og glimt i øjet jeg længe har oplevet.  En lille bitte mave og et par gode hofter og nogle ualmindelig velsiddende naturlige bryster. Mere end en god håndfuld. Er ikke så god til det med BH størrelser :)

 

Joanna er mere uskyldig af udseende men også ret charmerede pige. Ligesom Maja her hun nogle pænt store bryster dog hænger de en lidt mere. Stadig dejlige og naturlige.

 

Min første indskydelse var helt klart Maja i en time men hun fik mig hurtigt overtalt til dem begge i en halv for samme pris. Der var jeg altså lidt nem at lokke for de var dæleme søde som de begge stod og smilede og gjorde sig til. og 1400 for dobbelt op på alt det gode synes jeg heller ikke var slemt dyrt.

 

Lagde ud med et bad og en kold øl jeg blev budt og nød at se dem gøre værelset klar. Sengen burde nok have været større når nu vi var 3 men det gik og vi kom det meste af menukortet igennem med begge piger. De kyssede gerne og der blev grinet på kryds og tværs når sengen knirkede lidt for meget. En meget behagelig oplevelse og man kunne fornemme at de også syntes det var sjovt og hyggeligt. Nok ikke sidste gang jeg prøver 2 men sikrer mig lige at sengen kan rumme os lidt bedre en anden gang.

 

De kan anbefales begge 2 og tror jeg smutter forbi og snupper den time med Maja en af de næste dage. 2 er skønt men fordybelse i en er nu også en dejlig ting.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er billederne helt ægte eller bare nogenlunde vellignende?

Især brunetten ser dælme godt ud på billedet.

Redigeret af Dicki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...