ajax 15 Skrevet 23. August, 2014 HUN ER DEJLIG; SØD; RAR; SMUK; LÆKKER Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 25. August, 2014 (edited) Hvis man er stor nok til at nedgøre andre på internettet, så er man vel også stor nok til, at have fejet for sin egen dør først. Når folk kritiserer for manglende svar eller ingen kontakt, er det vel fair at gøre opmærksom på, at det faktisk var selvforskyldt. Det var ligesom det negative, som var omdrejningspunktet i denne tråd, men flere af de negative personer "GLEMTE" at oplyse om alle forhold. JEG har også lavet en aftale med hende, hvor hun 'glemte' den....så det er jo netop IKKE (kun) fra negative personer, men en reel dårlig kundeservice.... Derfor har du ikke ret i, at det kun er kundernes egne skyld... Redigeret 25. August, 2014 af McQueen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 25. August, 2014 Ja, og hvad bilder du dig egentlig ind, på den måde at nedgøre ham for at delagtiggøre os i hans information fra pigen? Curlingunge! Ta dog afsted og få et slag fisse.. Jøsses mand] Fordi manden er helt unuanceret og ikke læser tråden først! Men han var vel betaget af pigen...måske pga. en god gang fisse? En ægte "Hvid Ridder"....hvor blodet er løbet syg for navlen... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thehunter 107 Skrevet 25. August, 2014 Fordi manden er helt unuanceret og ikke læser tråden først! Men han var vel betaget af pigen...måske pga. en god gang fisse? En ægte "Hvid Ridder"....hvor blodet er løbet syg for navlen... Jeg har skam læst tråden. Men jeg kan se, at der i min egen anmeldelse også er flere, som efterfølgende er blevet brændt af. Det er bare trist, men ikke noget, jeg hverken ved eller kan forklare. Jeg ved bare, at to ikke har overholdt deres aftaler, det er alt. Hvad skulle jeg fedte for? Man får ikke gratis ture hos pigerne eller andet, fordi man fedter. Mit indlæg var bare for at sætte en nuance på nogle af de negative. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dklookout 63 Skrevet 18. Februar, 2015 Hey folkens Er hende her helt stoppet? Jeg besøgte hende en enkelt gang og nøj hvor kunne jeg godt igen. Sorry hvis jeg hiver tråden frem igen på forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OdenseM 12 Skrevet 19. Februar, 2015 Tror nok du skal regne med at hun er stoppet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 735 Skrevet 19. Februar, 2015 Hun har ikke annonceret meget længe så mon ikke hun er stoppet. Men jeg har da stadig hendes nummer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dklookout 63 Skrevet 20. Februar, 2015 Tak for svaret. Det er en skam at denne perle måske er stoppet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Februar, 2015 øv øv øv var så tæt på en aftale med hende, men så holdt hun op med at svare lige pludseligt, så det faldt til jorden, hun var virkelig en super lækker pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg