Hop til indhold
mesteryowda

Hammelgirls / LOVIE

Recommended Posts

Hej,

 

Har idag været på besøg ved Hammelgirls.

 

Så billederne i EB og var selvfølgelig godt klar over risikoen ved at køre så langt.

 

Men min frygt blev gjort til skamme.

Den sødeste smilende og lidt generte franske pige åbnede døren.

 

Hun havde kæmpe bryster der sad perfekt. Kæmpe røv som også sad perfekt :) slank talje .. 

 

Hun havde et eller andet med overlæben som var enormt erotisk .. man kunne hele tiden se den ene fortand. hæhæ. :)

 

Hun fortalte at hun kom fra frankrig, hed Adriene (eller noget i den stil) - så meget forstod jeg dog.

 

Selve det intime var udemærket uden at være noget specielt, men den fantastiske krop og hendes lidt generte tilgang til det hele tændte mig og jeg var alt for hurtigt færdig.

 

Klar anbefaling herfra.

 

http://side6.dk/resultatside/?q=lovie

Redigeret af mesteryowda

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

 

Så billederne i EB og var selvfølgelig godt klar over risikoen ved at køre så langt.

 

Men min frygt blev gjort til skamme.

Den sødeste smilende og lidt generte franske pige åbnede døren.

 

http://side6.dk/resultatside/?q=lovie

 

....med hensyn til billederne, du siger "Men min frygt blev gjort til skamme"....var det pigen på billederne du mødte ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er hende så vidt jeg kan bedømme.

 

Kroppen passer meget godt, hendes bagdel er super. Minder mig lidt om Kardasian's eller hvad hun hedder - virkelig stor, og kuglerund ... :)

 

Brysterne er ikke ægte, kan se et lille operations ar der går under op til brystvorten .. men de er dejlig bløde, og sidder perfekt .. og ja, ligesom billederne.

 

Jeg har før været derude på vadstedvej, hvor billederne slet ikke passede ... det er faktisk sjældent at de passer, men denne gang gør de - så vidt jeg kan vurdere.

 

Har andre ikke været derude endnu ? Hun skal vist kun være derude i 1 uge, så rykker hun videre til københavn eller andet sted (svært at kommunikere med hende, talte kun fransk .. )

 

/Yowda

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk med succes brugt google translate på min telefon. Hvor man jo kan tale engelsk til den, og den så taler polsk ud(pigen var fra Polen ofc). Meget StarTrek og det virker. Pigen blev rigtig begejstret for det og svarede sødt igen som den så oversatte tilbage til engelsk, os frem og tilabge. Vi var faktisk lige ved at bruge for meget til på det forkerte hardware haha  :)

 

Denne app:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.translate&hl=da

 

Kender den ikke til iOS, men mon ikke gamle Google også har lavet en iOS version :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...