Gæst Skrevet 8. August, 2014 er nysgerrig og prøver at få en aftale i hus, men har nogen prøvet at få besøg af dem? https://annoncelight.dk/annonce/145267/arabia-girls Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. August, 2014 Jeg har haft besøg af den ene "nadja" for et par måneder siden . Hun annoncer jævnligt på annoncelight og levede slet ikke op til forventningerne! Hun ligner slet ikke en araber, men nok nærmere en lys mulat eller sydamerikansk pige. Hun har et par tatoveringer på kroppen og runde former, buttet om man vil. Hendes bj er udemærket, men ikke til en guldmedalje. Selve sexen var rimelig mekanisk og hun stønner ret falsk. Det bliver ikke en gentagelse herfra... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 8. August, 2014 Hmmm, ikke meget tekst, lyder/Virker kidt "mistænkeligt" Men, høre gerne om dine eventuelle oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. August, 2014 TboneDK typer, som dig er grunden til en del ikke gider skrive anmeldelser længere ! Har skrevet det jeg føler der skal skrives omkring min opevelse med hende. Hun tog 1000,- kr. for en halv time, hvilket er ret normalt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrT 174 Skrevet 8. August, 2014 TboneDK typer, som dig er grunden til en del ikke gider skrive anmeldelser længere ! Fordi at han synes at annoncen er lidt for kortfattet, så skriver du ikke længere anmeldelser? Det lyder godt nok spøjst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
theverybadwolf 33 Skrevet 8. August, 2014 Lyder spændende - hører også gerne nærmere om dine oplevelser, strangeday, og hvad de skal have for en trekant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 8. August, 2014 (edited) TboneDK typer, som dig er grunden til en del ikke gider skrive anmeldelser længere ! Har skrevet det jeg føler der skal skrives omkring min opevelse med hende. Hun tog 1000,- kr. for en halv time, hvilket er ret normalt... Gæst, min post var rettet på den FØRSTE post i dette indslag, dit indslag er slået op på SAMME tid som mit, så jeg havde slet ikke læst det du skrev, så tag du det bare helt rolig min ven, jeg har på intet tidspunkt kritiseret dig, eller dit opslag - så ro på bagsmækken Og min kommentar om "meget kort tekst" var vedr. selv annoncen (linket) hvor der står 1½ linje Redigeret 8. August, 2014 af TboneDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Sugardaddy 141 Skrevet 25. August, 2014 Hej Gutter Hermed mit første indlæg. Jeg overvejer at booke de arabiske piger. Har talt i telefon med den ene ( Sara) og hun lyder rigtig sød. Er der nogen som har prøvet dem? Nogle gode/dårlige anbefalinger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 25. August, 2014 Er der nogen som har prøvet dem? Nogle gode/dårlige anbefalinger? Æh, har du læst det Gæst skriver ovenfor?: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jesus 23 Skrevet 28. August, 2014 Har prøvet dem. Tilslutter mig, at hun lyder rigtig sød og charmerende i telefonen. Hvis du er til nipse-piger, vil jeg råde dig til at springe over Deres præsentation er, uden omsvøb - urutineret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Sugardaddy 141 Skrevet 31. August, 2014 Jeg havde faktisk booket pigerne til i fredags men pga jeres råd herfra var jeg meget i tvivl om jeg havde lyst til at gennemføre det. Jeg skrev derfor en SMS til dem torsdag aften. Fredag skrev jeg 3 sms'er. Fik intet svar og aflyste derfor. Måske har de mistet en telefon. ....... eller også er det bare nogle piger som slet ikke har styr på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg