Hop til indhold
Brutus

Anal som ekstraydelse, hvorfor?

Recommended Posts

Jeg er glad for analsex og vælger ofte en pige, som tilbyder det.
Desværre er det tit en ydelse, som pigen tager endog meget ekstra for; nogle op til +600 eller +700 kr.
Jeg har tænkt over, om mange piger måske ikke bryder sig om det, men gør det alligevel: af grådighed, af "nød", eller for at kunne virke mere attraktiv. Men da jeg på et tidspunkt spurgte en dansk pige om, hvorfor hun tog ekstra for analsex, svarede hun: "Fordi jeg kan"! - Altså vel en slags "selvtillidserklæring" over at mænd var så begejstret for hende og hendes ydelser, at de var villige til at betale så meget.
Den havde jeg ikke lige tænkt selv. Er det sådan piger, som tilbyder "ekstra", generelt ser det?

Jeg foretrækker dog helt klart at betale for pigens tid, frem for hendes ydelser. Dels fordi jeg så har det bedre med at vide (mene) at hun har det helt fint med alt hvad hun tilbyder, dels fordi jeg ikke ønsker at forhandle priser og services undervejs. Endelig er jeg den nærige sparsommelige type. :!:

/Brutus

Del dette indlæg

Link til indlæg

de piger jeg kender i faget som tilbyder anal sex kan godt lide det.
en af de piger som ikke tilbyder anal  hved jeg overvejer at prøve det og hun har et par kunner som har spurgt hinde om det hvor de har fået lov men hun har haft ombestemt sig under agten. som herrene har har forståelse for.

min opfattelse er at de danske piger som er i faget har gjordt det af egen lyst og tilbyder kun hvad de selv føler er passene til dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Mange Mænd kan lide at knalde en Luder i røven!

Røven kan bare ikke holde til så meget pik som Fissen, så ekstraprisen sorterer nogle Mænd fra. Så bliver det godt for begge parter.

Min overbevisning er Ludere der tilbyder det kan lide det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Enig med Havnebumsen at det nok primært handler om, at skåne numsehullets ringmuskulatur, ellers skulle 99,5% af mændene også lige et smut indenfor, når de nu alligevel var i gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Morten Selv, jeg tror også at pigrne gør det fordi de har det ok eller helt fint med det (det håber jeg i hvert fald).

Mon ikke røven kan holde til det? Nogle piger tilbyder anal på linie med alm. sex (Jasmin foreksempel). Og i gangbang-setups er der ofte "frit valg på alle hylder". Men analsex kræver forsigtighed og masser af glidecreme.

Det kan sagtens være at mange mænd lige skal en tur forbi 2.eren, hvis det er includeret i prisen :grin:

Gad vide hvor stor procentdel mænd, som tænder på anal :?:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror nu mest på den med "fordi de kan!".

Fra mine egne personlige erfaringer er det meget normalt i både London og Thailand at anal hører med når pigen tilbyder det. Det hænder da også at de tager ekstra for det, men det er formentlig fordi de kan :)

Jasmin har fortalt i en del detaljer om hvordan græsk fungerer for hende, og det er også min erfaring at med lidt smørelse og undskyld udtrykket, udblokning, så er der god fin plads i 2'eren.

Tænk også på alle de rare ladyboys ude i Thailand der kun har et enkelt hul at lege i forneden.

BB

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja Morten Selv, jeg tror også at pigrne gør det fordi de har det ok eller helt fint med det (det håber jeg i hvert fald).

Mon ikke røven kan holde til det? Nogle piger tilbyder anal på linie med alm. sex (Jasmin foreksempel). Og i gangbang-setups er der ofte "frit valg på alle hylder". Men analsex kræver forsigtighed og masser af glidecreme.

Det kan sagtens være at mange mænd lige skal en tur forbi 2.eren, hvis det er includeret i prisen :grin:

Gad vide hvor stor procentdel mænd, som tænder på anal :?:

Hey B.

Har ingen statistik , men kan fortælle dig at jeg har haft en cocktail med dansk, fransk og græsk til en af parterne i 8 år. Den sælger som sand i Sahara, og ca 70 %af mændene vælger græsk til dem selv...

Jeg har højst 5 om ugen i gennemsnit ( ud af 3-4 vagter) med græsk til mig, da jeg ikke vil ødelægges. Har kendskab til GP ' er der har så meget græsk på menuen, at de går med en tampax i måsen for ikke at ... Ja tænk selv.... Tror ganske enkelt ikke på det er noget man skal overdrive... Ved de gæster jeg har, som der dyrker det meget, ser jeg oftes at dildoen nærmest smutter ind i dem- de er blevet store der så at sige... Og ja her går min grænse altså med min krop, meningen er vel at det skal være numsestramt ikk sf.

Jeg tænker , at det er ligesom med alt andet her i branchen, er der efterspørgsel så er der udbud. Personligt vil jeg I små mængder, det synes jeg er frækt , men skal være godt opvarmet og halve timer med kun græsk er no go. Har tilgode at få anal orgasme endnu... Jeg afviser en del pga størrelsen...

God fornøjelse med legen. Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...