Miza 972 Skrevet 8. August, 2014 Nu har jeg efterhånden hørt så meget om Thaimassage herinde at jeg synes det er på tide at prøve det. Er der nogen der kender dette sted: http://www.sawadeethaimassage.dk/ ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 8. August, 2014 Ja, har været der flere gange. God massage, men ikke sublim. Det vejer dog positivt i min optik, at pigen taler godt dansk, og er reelt interesseret i ens velbefindende. Så vidt jeg har erfaret, er der ingen ekstra ydelser (for os mænd, ihverfald) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mediam 5 Skrevet 11. September, 2014 Jeg kan kun anbefale stedet. Og det med ekstraservice, det skal man bare lægge op til så er det slet ikke noget problem. En meget sød og dygtig pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 11. September, 2014 Jeg kan kun anbefale stedet. Og det med ekstraservice, det skal man bare lægge op til så er det slet ikke noget problem. En meget sød og dygtig pige. Hej. Nydelig pige, men desværre er billedet alt for småt, så man ikke rigtig kan danne sig et indtryk af hende. Kan du beskrive hende lidt mere og gerne ydelser (i den ekstra afdeling) og priser.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pkl 5 Skrevet 11. September, 2014 Tag ned på Klostergade og let's relax istedet for.. Der får du rigtig god massage af en flot model på omkring de 30 som snakker godt dansk og giver en perfekt afslutning. Samtidig er det nydelige ogeget rene lokaler med stor fin reception område.. Umiddelbart forventer man ikke at få noget ekstra på dette sted men muligt er det:-). Dog i den lidt dyrere ende.. Rigtig sød og smuk pige med en dejlig flot krop. Hilsen PKL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg