Hop til indhold
Miza

Sawadee Kolding

Recommended Posts

Guest Professoren

Ja, har været der flere gange.

God massage, men ikke sublim. Det vejer dog positivt i min optik, at pigen taler godt dansk, og er reelt interesseret i ens velbefindende.

Så vidt jeg har erfaret, er der ingen ekstra ydelser (for os mænd, ihverfald) :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Jeg kan kun anbefale stedet. Og det med ekstraservice, det skal man bare lægge op til så er det slet ikke noget problem.

En meget sød og dygtig pige.

Hej. 

Nydelig pige, men desværre er billedet alt for småt, så man ikke rigtig kan danne sig et indtryk af hende.

Kan du beskrive hende lidt mere og gerne ydelser (i den ekstra afdeling) og priser..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tag ned på Klostergade og let's relax istedet for.. Der får du rigtig god massage af en flot model på omkring de 30 som snakker godt dansk og giver en perfekt afslutning. Samtidig er det nydelige ogeget rene lokaler med stor fin reception område.. Umiddelbart forventer man ikke at få noget ekstra på dette sted men muligt er det:-). Dog i den lidt dyrere ende.. Rigtig sød og smuk pige med en dejlig flot krop.

Hilsen

PKL

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...