Hop til indhold
something_hard

Græsk i Jylland?

Recommended Posts

Hej

Jeg skal en tur til den vestlige del af jylland her i weekenden, men derfor kan man vel godt lige tage en lille omvej hvis man nu skulle støde på noget godt. Desværre har jeg ikke rigtig kendskab til hvem der nu kan anbefales, så håber i har et par forslag :-)

Som overskriften siger, så søger jeg en pige som tilbyder græsk (anal), da det er noget jeg tænder på..

Aldersmæssigt mellem de 18 og 30, så godt som det nu kan rammes.

GFE og "fransk uden" er ønsker, men absolut ikke noget krav.

Jeg kan komme forbi følgende større byer: Kolding, Vejle, Horsens, Århus, Viborg, Herning osv osv. Tror i forstår hvor jeg kan køre hen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg skal en tur til den vestlige del af jylland her i weekenden, men derfor kan man vel godt lige tage en lille omvej hvis man nu skulle støde på noget godt. Desværre har jeg ikke rigtig kendskab til hvem der nu kan anbefales, så håber i har et par forslag :smile:

Som overskriften siger, så søger jeg en pige som tilbyder græsk (anal), da det er noget jeg tænder på..

Aldersmæssigt mellem de 18 og 30, så godt som det nu kan rammes.

GFE og "fransk uden" er ønsker, men absolut ikke noget krav.

Jeg kan komme forbi følgende større byer: Kolding, Vejle, Horsens, Århus, Viborg, Herning osv osv. Tror i forstår hvor jeg kan køre hen :smile:

Du skal da besøge Molly i Kolding hun er altid rigtig sød..!

http://www.eroguide.dk/forum/user/13112-kysseglade-molly/

Del dette indlæg

Link til indlæg
basse112 sagde den 08 Aug 2014 - 06:26 AM:

Du skal da besøge Molly i Kolding hun er altid rigtig sød..!

http://www.eroguide.dk/forum/user/13112-kysseglade-molly/

Det har du ganske ret i!

Jeg kunne godt tænke mig at prøve at se om det er muligt at finde en lille ungpige, hvis du forstår :-)

Men ellers kigger jeg omkring og læser anmeldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...