Hop til indhold

Græsk i Jylland?

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg skal en tur til den vestlige del af jylland her i weekenden, men derfor kan man vel godt lige tage en lille omvej hvis man nu skulle støde på noget godt. Desværre har jeg ikke rigtig kendskab til hvem der nu kan anbefales, så håber i har et par forslag :-)

Som overskriften siger, så søger jeg en pige som tilbyder græsk (anal), da det er noget jeg tænder på..

Aldersmæssigt mellem de 18 og 30, så godt som det nu kan rammes.

GFE og "fransk uden" er ønsker, men absolut ikke noget krav.

Jeg kan komme forbi følgende større byer: Kolding, Vejle, Horsens, Århus, Viborg, Herning osv osv. Tror i forstår hvor jeg kan køre hen :-)

Skrevet

Hej

Jeg skal en tur til den vestlige del af jylland her i weekenden, men derfor kan man vel godt lige tage en lille omvej hvis man nu skulle støde på noget godt. Desværre har jeg ikke rigtig kendskab til hvem der nu kan anbefales, så håber i har et par forslag :smile:

Som overskriften siger, så søger jeg en pige som tilbyder græsk (anal), da det er noget jeg tænder på..

Aldersmæssigt mellem de 18 og 30, så godt som det nu kan rammes.

GFE og "fransk uden" er ønsker, men absolut ikke noget krav.

Jeg kan komme forbi følgende større byer: Kolding, Vejle, Horsens, Århus, Viborg, Herning osv osv. Tror i forstår hvor jeg kan køre hen :smile:

Du skal da besøge Molly i Kolding hun er altid rigtig sød..!

http://www.eroguide.dk/forum/user/13112-kysseglade-molly/

Skrevet
  • Author
basse112 sagde den 08 Aug 2014 - 06:26 AM:

Du skal da besøge Molly i Kolding hun er altid rigtig sød..!

http://www.eroguide.dk/forum/user/13112-kysseglade-molly/

Det har du ganske ret i!

Jeg kunne godt tænke mig at prøve at se om det er muligt at finde en lille ungpige, hvis du forstår :-)

Men ellers kigger jeg omkring og læser anmeldelser.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.