Hop til indhold
klovn14

moden kvinde nordjylland :-)

Recommended Posts

Hej Klovn 14 og velkommen til - jeg kender 2 fantastiske kvinder. Og når du har mødt dem, skifter du navn - du føler dig i hvert fald ikke som en klovn mere.

Så du får lige en pm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om nedennævnte kan kaldes moden - det må øjet som ser afgøre.

Men -

http://side6.dk/resultatside/?q=katja1

har jeg haft den store tilfredsstillelse at besøge. Hun er utrolig sød og lækker. Billederne er helt sikkert af hende - hun er bare endnu sprødere i virkeligheden.

Havde jeg ikke haft 150 km derop, ville jeg besøge hende igen og igen.

Ha' en dejlig dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Har besøg Sanne ved Sindal.ikke noget for mig. Først hva der andre i huset der gik og snakke og så lugte hele huset af røg. Da jeg kørte lugte jeg som noget værtshus. Ikke særlig smart at komme hjem med til konen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har fulgt med på sidelinien men vil nu give mit lille bidrag. Er selv til modne kvinder og har næsten lige forladt en der godt kunne gå hen og blive blandt mine favoritter. Desværre kommer hun ikke så ofte til Ålborg. Så annoncen i EB i dag hvor hun kalder sig for katten og tog chancen. Hun er BESTEMT et besøg værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det mon muligt at få et link til bella eller karin ? Eller måske vil Manica give mig et link til de 2 fantastiske ? Jeg kunne godt bruge et tip ang. en god, moden kvinde (og geisha kender jeg - absolut anbefalelsesværdig).

Hilsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er hendes priser?  Kunne være der var nogen i denne tråd, som kunne tænke sig at vide lidt mere omkring dette :eek:

Ja, helt sikkert og tilbydes der superfransk/megafransk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...