Hop til indhold
jan_århus

FKK mødom skal tages - hvor?

Recommended Posts

Nå, efter lidt betænkningstid, en masse læsen her på forum og kiggen på hjemmesider, har jeg besluttet at prøve dette koncept.

Nu har jeg bare det problem jeg ikke ved hvilken klub jeg skal vælge. Umiddelbart tænker jeg Harmony, men atmos og p-club kunne også komme på tale.

Overvejer også om man skal tage de 3 ekstra timer i bilen og køre til Berlin.

Har i nogle gode råd? Evt foreslag til nogle klubber på vejen til berlin eller i berlin området? Det skal helst være klubber hvor pigerne henvender sig til en, uden at være aggresive. ;-)

Redigeret af jan_århus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg startede selv på p-club, og har været godt tilfreds, men har så lige besøgt en større legeplads, Harmony, og det har jeg ikke fortrydt, men er egentlig glad for jeg havde været i P-club, så vidste jeg hvad det drejede sig om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

er selv fkk jomfru og påtænker også en tur når finanserne er til det

men kommer vist også an på hvad man er til

så vidt jeg har kunne læse er nogle mere festagtige med dj osv.

mens andre er mere hyggelige (hvor sidstnævnte nok mere vil være min kop the)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når du alligevel har bestemt dig at besøge en FKK klub, hvorfor ikke går all in og besøge en af de store klubber. Anbefaler World, Oase og Sharks i Frankfurt området eller Artemis i Berlin. Det er værd at køre de ekstra 3-4 timer og besøge en af de store klubber over de skodde klubber i Hamburg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg er enig med , guld klubberne ligger ikke i Hamborg.  De er både dyrere og jeg er lige ved at sige ringere. Derudover er de relativ små.

 

Men når jeg husker tilbage på min første FKK oplevelse, så var det en stor oplevelse. Jeg er bange for de klubber Shah lister vil være for overvælgende til 1. gang besøg.

 

Nå her kommer mine oplevelser. 1 besøg var på p club, jeg kom ene mand og der var 8 piger. Wauuuwww 8 piger og 1 mand… næhh sådan så jeg faktisk ikke på det, var total newbie så havde nok håbet på lidt mindre opmærksomhed. Klubben er forresten mega dyr. Ja jeg synes i skal bruge energien på at køre videre.

 

Harmony 12-20 piger almindeligvis…. slet slet ikke tilnærmelsesvis noget lignende de store klubber. Men 1 gang er overvældende, så jeg vil betegne det som en god startklub. Om i vælger Harmony eller Atmos er vist hip som hap, størrelsesmæssig og mængde piger ligger de tæt op og ned af hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå her kommer mine oplevelser. 1 besøg var på p club, jeg kom ene mand og der var 8 piger. Wauuuwww 8 piger og 1 mand… næhh sådan så jeg faktisk ikke på det, var total newbie så havde nok håbet på lidt mindre opmærksomhed. Klubben er forresten mega dyr. Ja jeg synes i skal bruge energien på at køre videre.

 

Er netop hjemkommen fra i P-clubben, hvor jeg sammen med 2 andre herindefra havde en hyggelig eftermiddag, hvor vi både nød den udendørs Jacuzi i regnvejr :D  og saunaen. Jeg havde 2 x 20 min sessioner med en sød lille Rumæner kaldet Fabia - pris 2 x € 40,-, hvergang fik hun dog € 10 ekstra i drikkepenge og så havde jeg et mindste forbrug i baren på € 20,- - så total damage € 120,-

 

Var jeg kørt videre til Hamburg, skulle jeg f.eks på Atmos betale € 60,- i entre og € 60,-/½ time + bruge ekstra tid og penge på transport, + evt. en overnatning - så det ville hurtigt løbe op i € 300,- eller mere.

 

Det kan godt være P-clubben er dyr, men det er absolut ikke dyrt at komme der  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bare sige, at min første tur på FKK Artemis i Berlin var fuldkommen ekstatisk. Ved senere besøg har det været mere blandet, der kom noget metaltræthed over stedet, og flere af pigerne er blevet platterøve. Og når hustlerne når et vist punkt, taber man interessen og kigger i andre retninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det kan godt være P-clubben er dyr, men det er absolut ikke dyrt at komme der  :)

 

NB. P-clubben har sommertilbud indtil kl. 18: 2 piger for 1 piges pris - fremgår desværre ikke på hjemmesiden, hvis man bruger PC - kun hvis man går ind via smartphone under News, så det var først da vi skulle til at gå og vi havde en snak med Candy, som står for hjemmesiden, at vi blev opmærksomme på tilbuddet  :cry:

 

PS. de har forøvrigt bygget og arrangeret lidt om: Receptionsdisken i entreen er forsvundet og erstattet af en sofa. Der er fjernet en væg/lavet en åbning direkte ind til hyggerummet foran baren, så det også er nemmere at komme ud på den store terasse. Har givet et meget større åbent barrum, som nu nærmest er i en vinkel.

 

Desværre har de overmalet facaden med en stor grim reklame for P-clubben, så man ikke kan undgå at ligge mærke til stedet - dvs. jeg kørte nu forbi, fordi jeg ikke kunne genkende stedet og troede det var et byggemarked. Giver desværre ikke det mest diskrete eller sofistikerede indtryk.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man bor inden for rimelig køreafstand er P-Club et godt sted at starte.

Som Jern nævner er der blevet bygget om, lokalerne er blevet mere rummelige og hyggelige.

Parkeringen er meget diskret.

Da jeg var der sammen med Jern var jeg med tre piger = 3 x 40€ + 20€  i forbrug= 140€, så det behøver ikke at koste skjorten.

Der er tilbud på 20 min for 40€ fra 13.00 til 19.00

Kan anbefale Fabien, Jessy, Candy og Nickey. Nickey kan kendes på et meget langt blond hår og flere piercinger i næsen.

Når man ankommer får man en badekåbe, håndklæde og sandaler. Efter et bad går man ind i baren/ kontaktrummet. Det er som at komme ind på en kro. Du bestiller noget i baren og får et klippekort, du skal bruge for mindst 20€.

Pigerne sidder i sofaerne, det er dig der skal henvende dig, her er ingen sharks, derfor er det også et godt sted at begynde.

Man kan sætte sig ned til pigerne og sludre lidt først, det er ikke direkte på Zimmer.

Nogen herinde har skrevet nedladende om P-Club og sammenlignet med de store klubber i Berlin og NRW. 

Det er ikke fair og hvorfor begynde på toppen, så kan det kun gå nedover.

God fornøjelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Er netop hjemkommen fra i P-clubben, hvor jeg sammen med 2 andre herindefra havde en hyggelig eftermiddag, hvor vi både nød den udendørs Jacuzi i regnvejr :D og saunaen. Jeg havde 2 x 20 min sessioner med en sød lille Rumæner kaldet Fabia - pris 2 x € 40,-, hvergang fik hun dog € 10 ekstra i drikkepenge og så havde jeg et mindste forbrug i baren på € 20,- - så total damage € 120,-

Var jeg kørt videre til Hamburg, skulle jeg f.eks på Atmos betale € 60,- i entre og € 60,-/½ time + bruge ekstra tid og penge på transport, + evt. en overnatning - så det ville hurtigt løbe op i € 300,- eller mere.

Det kan godt være P-clubben er dyr, men det er absolut ikke dyrt at komme der :)

Her spiller det jo meget ind hvem man er :-)

Harmony minimum 4 piger 30 min= 240 euro + vip entre 45= total damage 285

Hvis jeg vil have en kort quickie tager jeg på flatrate, så p club ser således ud

4 piger 80 euro= 320 euro typisk nok lyst til fisseslik eller kys ved 2= 2x25 euro= 50 euro entre 20 euro= total damage 390 euro

Her vil jeg mene ekstra entreen ved Harmony giver mere ( mad etc) så 105 euro billige og mere for pengene. Større udvalg af piger. For mig er valget ikke så svært ;-) ( bruger ikke hotel)

Med din opstilling giver dit valg jo god mening

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med din opstilling giver dit valg jo god mening

 

Hvis jeg vælger at køre til Hamburg, tager jeg gerne flere dage dernede, men P-clubben kan udmærket kombineres med en hurtig shoppetur i Fördepark, bil til service mm. og så har man altså 3 - 4 timer ekstra til rådighed + at man ikke er stresset efter en lang køretur og har ikke brugt brændstof på det - så man kan være hjemme igen samme aften uden at konen begynder at brokke sig alt for meget og spørge til hvor man har været. Man skal bare passe på ikke at dufte alt for nyvasket, når man kommer hjem - det kan også koste en skilsmisse  :cry:

 

Men helt klart er der på P-clubben plads til forbedringer mht. pigernes service- og prisniveau, men til gengæld er entreen € 20,-, jo til den positive side, så hvis kun få af pigerne behager en, så har man da ikke smidt € 60,- eller mere ud til ingenting  :wink:

 

Nogle kan godt lide at pigerne er opsøgende, men jeg kan faktisk godt lide at man i fred og ro kan sidde og kigge en pige ud og drømme lidt om hvordan hun er på Zimmer, inden man beslutter sig, men det tænder mig nu også om pigerne går og flirter lidt og er opmærksomme på om man mangler lidt selskab eller bare noget at drikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her spiller det jo meget ind hvem man er :smile:

Harmony minimum 4 piger 30 min= 240 euro + vip entre 45= total damage 285

Hvis jeg vil have en kort quickie tager jeg på flatrate, så p club ser således ud

4 piger 80 euro= 320 euro typisk nok lyst til fisseslik eller kys ved 2= 2x25 euro= 50 euro entre 20 euro= total damage 390 euro

Her vil jeg mene ekstra entreen ved Harmony giver mere ( mad etc) så 105 euro billige og mere for pengene. Større udvalg af piger. For mig er valget ikke så svært :wink: ( bruger ikke hotel)

Med din opstilling giver dit valg jo god mening

Dit regnestykke holder ikke helt vand LF.

En ny gæst har ikke vip entre på Harmony.

På P-Club kan man få en quickie til 40€ mellem 13.00 og 19.00

Du bruger tilvalg i dit regnestykke på P-Club ikke på Harmony, valgte du anal kunne prisen blive endnu højere.

Den ekstra transport til Harmony ligger vel på ca. 50€ afhængig af køretøj.

Harmony er et dejligt sted ingen tvivl om det; men for en der vil prøve klubbesøg første gang, mener jeg at P-Club er et godt valg, ingen sharks og ikke så stort, minder meget om et alm. værtshus.

Er klubbesøg ikke noget man kan lide, er man ikke kørt helt til Hamborg eller længere

Redigeret af gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Du har sprunget over min første linie " kommer an på hvem man er"

Der er ikke en eneste linie i mit regnestykke der ikke holder! Gav forklaring på hvorfor ikke 40 euro quickie. Ekstra... jeg betaler ikke ekstra for fisseslik og kys på Harmony, men er absolut noget jeg regner med til en almindelig omgang sex. Så det må jeg jo betale for hvis jeg vil have en almindelig omgang sex ligesom på Harmony.

En newbie skal dog betale 5 euro mere i entre, ændrer ikke den samlede virdering alverden

Vi kunne lave regnestykket for Nilles sidste FKK tur 3 piger en på 5 timer de 2 andre formentlig 1 time. Her bliver p- club jo mildest talt røvdyrt.

En minitur med noget flatratelignende ydelser kan gøres fornuftig på P-club men ellers er der for mit vedkommende stor grund til at race til Hamborg som minimum. Jeg vil ikke nøjes :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De ville alligevel have 30 euro for at slikke fisse da jeg var på Harmony, om det bare var fordi jeg var nem at lokke penge ud af, eller det var Bonnie der var smart, det ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

korrekt der er et par enkelte Tyske piger der vil have ekstra. Klubben som helhed er det maksimalt 1 ud ad 10, man kan jo spørge inden :-)

Jeg betaler 20 ekstra hver gang for fisseslik ved Luna, til gengæld ved hun ikke hvad et ur er, så lige ved hende føler jeg mig ikke snydt.

Ellers tager jeg så vidt mulig ikke de enkelte piger der vil have det. og hvis jeg gør tager jeg bare standardpakken

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu starter Jan tråden med at han vil prøve konceptet og da mener jeg at P-Club er et godt sted at starte.

Ikke fordi jeg vil nedgøre Harmony, dem har jeg ikke besøgt sidste gang, Atmos skal også prøves.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter nøje overvejelser har jeg valgt at køre den ekstra time og besøger Harmony på mandag. I skal have tak for de mange gode råd.

 

Det tager nu nok mere end 1 time - og du skal jo også zurück - så regn med mindst 3 timers ekstra kørsel  - nok nærmere 4, da Harmony ligger et godt stykke syd for Hamburg - vil derfor anbefale dig at booke en overnatning og medregne det i dit budget, sammen med ekstra udgifter til kørsel mv.

 

http://www.booking.com/city/de/seevetal.da.html

Del dette indlæg


Link til indlæg

To timers kørsel på en hverdag fra grænsen passer meget godt.

Da beregner jeg en tisse pause og ca 130 km/t. Hjemuren om aftenen går lidt bedre.

Der er lidt vejarbejde både før og efter Elb-tunnelen, det passer med de tider jeg har angivet.

Der er altid lidt forhindringer. Du kan eventuelt overnatte hos Maacks Gasthaus til billige penge en km fra Harmony

God fornøjelse. Husk at skrive en beretning.

Redigeret af Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Syntes det er et godt valg at starte på Harmony. Og får du brug for overnatning så ligger Maack´s Gasthaus ca 1.5 km fra Harmony. Et enkel værelse koster fra 24 euro. 

Man kan køre Kolding - Hamburg nord på 1 time og 40 og det er med det vejarbejde der er pt.

Har også kørt Harmony - Kolding på 2 timer men det er om natten. Og det er med vejarbejde ved tunelen og ved Kiler kanalen.

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Harmony ligger syd for Hamborg så to timer fra grænsen passer meget godt.

Jeg vælger at bruge grænsen som udgangspunkt, så kan alle vurdere deres afstand dertil. 

For mig passer to timer fra grænsen til Harmony / Absolut-Girls meget godt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samya og Acapulco topper på denne tur, de har de flotteste piger, gode priser,

 

Samya har total fed og sexy partystemning om aften fra kl 21.

 

Aca er mere en pensionist klub med smukke piger.

 

Hos begge klubber kan I finde total GFE :D 

 

Jeg var 3 gange på Aca og 3 gange på Samya i de forgangne uger, samt LivingRoom og Goldentime....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...