Hop til indhold
nike10

Hvad er der galt med NÆSTVED..??

Recommended Posts

Hejsa...må ha lidt hjælp...for undrer mig meget over at der ingenting er at besøge i en så stor by som Næstved....

Næstved er en Rigtig stor by med et kæmpe opland...og lige nu tror jeg der er et THAI-sted og en gammel moden Q man skal holde sig langt fra...

Så der er ingen konkurrence...hverken for Thai-massage eller bordeller eller enlige Glædespiger der lejer sig ind....forstår simpelthen ikke at det ikke er aktuelt for nogle.....

Jeg tror faktisk VI er mange der sukker lidt efter nye frække piger i byen eller i oplandet......så vi ikke skal køre så langt hver gang..:o)))

Håber der er nogle der vil byde ind....både kunder og Glædespiger...hvorfor der ingenting er at besøge i en by som Næstved??

Jeg vil gerne være med at finde et sted...hvis der er nogen Glædespiger der syntes det lyder fornuftigt...

Hilsen en Næstved-fan..:o)))

Del dette indlæg

Link til indlæg

så skulle du prøve at bo i det mørke jylland (holstebro) kommer der en lækker sag forbi her bliver de jo nærmest hypet, forstår ikke de piger med godt anmeldelser ikke kigger forbi de mellemstore byer til tider, tror sku der er penge i sådan en 3-5 dages visit tur

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa...må ha lidt hjælp...for undrer mig meget over at der ingenting er at besøge i en så stor by som Næstved....

Næstved er en Rigtig stor by med et kæmpe opland...og lige nu tror jeg der er et THAI-sted og en gammel moden Q man skal holde sig langt fra...

Så der er ingen konkurrence...hverken for Thai-massage eller bordeller eller enlige Glædespiger der lejer sig ind....forstår simpelthen ikke at det ikke er aktuelt for nogle.....

Jeg tror faktisk VI er mange der sukker lidt efter nye frække piger i byen eller i oplandet......så vi ikke skal køre så langt hver gang.. :o)))

Håber der er nogle der vil byde ind....både kunder og Glædespiger...hvorfor der ingenting er at besøge i en by som Næstved??

Jeg vil gerne være med at finde et sted...hvis der er nogen Glædespiger der syntes det lyder fornuftigt...

Hilsen en Næstved-fan.. :o)))

Det er ikke sikkert Rygmærkerne vil det, eller pigerne har dårlige erfaringer :

http://jyllands-posten.dk/indland/krimi/ECE3960378/bandidos-naestved-for-lille-til-to-bordeller/

http://www.sn.dk/naestved/bandidos-bag-haervaerk-paa-bordel/artikel/166368

http://www.sn.dk/naestved/bandidos-afviser-bordel-drift/artikel/138033

Det er vist kun Vordingborgpigerne og Eventyrpigerne ved Sorø der kan profilerer sig, når vi taler midt- og sydsjælland

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

så skulle du prøve at bo i det mørke jylland (holstebro) kommer der en lækker sag forbi her bliver de jo nærmest hypet, forstår ikke de piger med godt anmeldelser ikke kigger forbi de mellemstore byer til tider, tror sku der er penge i sådan en 3-5 dages visit tur

Når jeg kigger på massage annoncer på nettet, så syntes jeg da ikke Holstebro og omegn mangler noget. Tværtimod lader det til i vestjyder er nogle liderbukse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det må da være fordi pigerne fra Næstved er så lune i trussen og nemme at få med i kanen, at der ikke er noget marked for glædespiger?! :D

Det passer i hvertfald på min egen uvildige statistisk insignifikante undersøgelse! ;)

Redigeret af hot6

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...