Hop til indhold
Rudolfski

Visit by PinkTulips

Recommended Posts

Hæ, hæ, hæ, så blev det sq min tur til at bidrage til dette forum, dog ikke i den kategori jeg lige havde forestillet mig...

Kom i kontakt med hende her:

http://es.ts-dating.com/ShowPhoto.php?Iname=PinkTulips-5332462&iwidth=530&iheight=600

(Link fra anden bruger, da jeg ikke har nogen)

Skrev lidt frem og tilbage på mail/SMS, og her i dag tog jeg så skridtet.

Jeg har altid tænkt lidt på det der med bryster, god røv, og så en pik, det var bare noget jeg var nødt til at opleve for real. Bare synet, har tiltrukket mig igennem flere år, er de virkelige, eller er det bare et "internet fænomen" :-)

Nå, jeg kørte mod PT i dag iver middag, landede i noget etage byggeri i Valby. Døren var åben, og bag den, stod hun der, kun i frækt undertøj. Wow, mega flot og lækker pige, virklig flot, som RIGTIG flot altså.

Jeg var så nervøs, at jeg knap kunne trække vejret, dette var mit første besøg nogen sinde, hos en som skulle have betaling for at nyde MIN krop :-)

Jeg kom ind i et lille værelse med en madras på gulvet, ret primitivt. Vi satte os og talte lidt, selvom hun da ret hurtigt begyndte at pille mig i skridtet, hvilket var helt ok :-)

Der var vist andre i lejligheden, hun havde bare lejet et værelse. De vidste vist ikke hvad hun lavede, og var også fra Thailand eller...!

Nå, der gik ikke længe, før hun tog min pik i munden og suttede godt og grundigt igennem. Hold nu kæft det så godt ud, White in Black, langt sort hår, kæmpe sindsyg velformede bryster, og en god røv, LIGE FORAN MIG, kunne man blive mere lykkelig..., nej, ikke i dette øjeblik...

Efter noget tid, tog hun det sidst tøj af, lagde sig lidt i en 69'. Ja, jeg prøvede lige lidt, det der i ved nok... Hun er på hormoner, så den vokser ikke så meget, så hun er også det man kalder "passiv", tror jeg det hedder...

Nå, nogle minutter efter, ville hun gerne have den. Vendte sig rundt på maven, og jeg kravlede om bag i. Tænkte lige, hallo, skal vi ikke bruge gummi eller hvad... Og nu det rigtig dumme, NEJ, det skulle vi så ikke...

Jeg gjorde hende lige lidt våd i hullet, puttede mini ind, trykkende lige i bund 5-10 gange, så gik låget af, jeg var meget medrevet inde i hovedet, så det var vist lidt for meget mental overbelastning :-)

Vi lå og snakkede lidt bagefter, hun er super sød og åben, meget nem og rolig at tale med, dog kun engelsk, som hun er god til.

Min konklusion af indlevelsen af denne fantasi:

1. Jeg er 100% til kvinder, nu er det prøvet, og det er jeg godt tilfreds med

2. Jeg boller ALDRIG uden gummi igen, men anser det for usandsynlig at der skulle være sket noget i dag, de to minutter der var "kontakt". Men det var sq dumt...

3. PinkTulip er som beskrevet, alt stemmer. Er man til sådanne piger, må hun bestemt være et must at besøge. Jeg fandt hende på sugardaters, tror ikke hun er mange andre steder. Tror heller ikke hun er hardcore i branchen, tror selv hun vælger og tjekker folk ud på eks. sugardaters.

Vi havde aftalt 1500,-, hun fik 2000,-, det var som sagt min debut, jeg kunne godt flotte mig lidt, og hun fortjente det :-)

Det var så det, min mødom er væk i denne stilart, vender nok ikke tilbage hertil, det var det...

Nu vil jeg se om jeg kan samle mig til at prøve en omgang traditionel thai massage, det er vist der jeg hører hjemme :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har slettet nogle indlæg med udokumenterede beskyldninger. Den slags vil vi ikke se.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har slettet nogle indlæg med udokumenterede beskyldninger. Den slags vil vi ikke se.

Tager det til efterretning.

Redigeret af Lars K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...