Hop til indhold

hvem kender hende her

Featured Replies

Skrevet

Kommer straks til ar tænke på 'hende' mulatten, der giver blowjob gennem brevsprækken :-)

Tænker, at der er stor risiko for, at dette også er en mand :-)

Hvem tør prøve ? :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Skrevet

Hvis den ikke er fake, så skal man være godt liderlig for at tage chancen. Det kan KUN være en homo/shemale der tror at de kan lure en fyr til et engangsknald. Håber sgu ikke nogen falder i, der ikke har lyst til at kneppe med en mand.

Skrevet

Haha...kender det telefonnummer. Har SMS med "den" et par gange, da han også er meget på forum. Det er en thai-bøsse på amager...bliv væk..gg

Skrevet

Hej.

Det er næsten 100 % en mand. Jeg er så sikker som jeg kan være uden at ha været der.

Der må ikke røres. Der må ikke kigges. Der må kun bruges røvhullet. ALT lugter langt væk at det er han.

Personen er også ganske tit på forum chatten. Der findes også en længere tråd herinde omkring ham.

Skrevet

Jeg læser annoncen som en slags Russisk Roulette, Men undrer mig at nogen hopper på der, og ikke vælger at dø nysgerrige, men der må jo være et marked siden annonce ?  Godt nok langt ude med sådan en Nebengesjæft  :???:

• 2 months later...
Skrevet

Hej

jeg har lige fået et tilbud fra et andet sted på nettet men med samme telefon nummer som i ovenstående annonce.

Er I rimelig sikre på at det er brevsprække manden?

Skrevet

Det er. En fyr. Jeg har snakket med vedkommende på forum chatten og efterfølgende i telefonen. Han er god til at fake en kvindestemme, men der er et par give-

Han indrømmede at han var en fyr, Jeg bildte ham ind at jeg var bi og ville betale ekstra, hvis jeg måtte kneppe uden blindfold.

Forstår ikke at han tør. Tror der er risiko for en seriøs omgang øretæver, hvis han snyder den forkerte.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.