Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var på besøg for godt et halvt års tid siden, og der skal virkelig være sket noget specielt, hvis jeg nogensinde skal på genvisit.

Den gang var stedet snusket og kvinden på stedet var nedslidt ligesom resten af interieueret (undskyld sammenligningen).

Kvinden var uengageret, lidt oppe i årene 45-50 år, småbuttet og løs alle steder - desuden kørte hun på autopilot på alle ydelser.

Massagen er kun en sekundær ydelse, stedet drives mere som et nydelsessted, som billederne vist også indikerer.

Jeg lytter med hvis der er nogen som har friskere erfaringer fra stedet. Jeg kan i hvert fald se at billederne på EG er udskiftet siden jeg var der. Men det er jo ingen garanti for at kvinden ikke er den samme som for et halvt år siden ;)

@the jon

Du må tage en for holdet og skrive om det herinde :)

-Maestro

Skrevet
  • Author

Tak Maestro, du bekræfter det jeg har set. Jeg valgte dog at gå igen og det bliver jeg nok ved med

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.