Hop til indhold
Butch

Sensuelt Erotisk Møde = SEM aka Smuk Enlig Mor

Recommended Posts

Hvad er der ved Fyn, der gør at man bare har lyst til at komme igen og igen?

Er det bøgen, naturen eller pilsneren fra Odense? Nja..det kunne det være!

Er det minderne fra den gang Fynske Livregiment stadig eksisterede, og man drages tilbage til Højstrup terrænet for at mindes turene igennem tyrens r**hul? Nej!

Det er heller ikke vejarbejdet på motorvejen mellem Middelfart og Nørre Åby der trækker!

Er Fyn ikke bare en praktisk anordning der forbinder de to broer med hinanden?

Hvad er det der er så specielt ved Fyn?.......

Dét der for mit vedkommende er specielt ved Fyn, er at der lige dér midtvejs mellem broerne bor en smuk pige der herinde kalder sig for Smuk Enlig Mor.

Smuk dét er hun uden tvivl......mor er hun også - med stort M tror jeg!

Enlig?......nok ikke mere enlig end hun selv vil :-)

Lige dér midtvejs har jeg nu parkeret bilen et par gange. Ikke for at strække ben, ikke for at tage et hvil - tværtimod - det er ikke hvile man kommer lige dér for!

Strække ben?......ja det kan godt hænde at benene strækkes og resten af kroppen står i en stor bue, når hun lige får én helt derop hvor englene synger!

Englene synger når man er sammen med hende, de synger hele tiden og de synger HØJT!!

Det der skete fra jeg stod udenfor og hun lukkede døren op, og til jeg igen stod udenfor hvor hun lukkede døren bag mig, er turen til Fyn værd. Så glemmer man vejarbejdet x2, man smiler af stroppeturene på Højstrup terrænet, og man trækker på skulderne af det stenskud der kom i ruden på vejen hjem........"Peter" fra carglass kan få lov til at rode med den lille sag!

Der er plads på hendes seng til at forlyste sig - god plads!

Lige der på sengen er det umådelig dejligt at hygge sig med hende. Lige der går det hele op i en højere enhed!

Kan jeg anbefale at besøge hende?........helst ikke :-)

Men det bunder udelukkende i min egen egoisme, og den manglede lyst til at dele :-)

For dem der bare ikke kan lade være, så kan I finde hende her:

http://www.eroguide.dk/forum/user/16226-smuk-enlig-mor/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

...Erotik er én stor følelse i bevægelse... ;)

 

Fra hjertet, tak, smukke menneske...

Del dette indlæg


Link til indlæg

...Erotik er én stor følelse i bevægelse... ;)

Fra hjertet, tak, smukke menneske...

Og jeg føler og bevæger mig stadig :-)

Langtidsholdbar Erotik !......... Den linie kan du roligt tilføje din profil ;-)

Det er mig der takker for forleden formiddag !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...