Hop til indhold

Recommended Posts

Er lige kommet hjem fra et besøg på koldingvej 5 i vejle. Havde bestilt en halv time hos hvad jeg troede skulle være Alicja. I stedet er der to andre kvinder på adressen. Gad dog ikke at køre hjem igen forgæves, så valgte at bruge en halv time med blondinen Maja. Betalte 100 kr ekstra for "ægte" kys som hun kaldte det. Det eneste positive jeg har at sige om hende, er at hun er virkelig smuk, med store naturlige bryster. Selve akten var forfærdelig. De såkaldte ægte kys var kun hurtige overfladiske mormor kys på læberne. Hendes blow er heller ikke noget at skrive hjem om. Det varede max 5 min, dog konstant afbrudt af at hun skulle fjerne et af sine hår på min diller. Sjovt nok kunne jeg ikke se nogen af hendes hår. Så klart en undskyldning for at slippe!! Det endte med at jeg tog hende bagfra på sengen hvilket var meget rart, indtil hun efter ti minutter ikke ville mere, og forlangte at jeg kom på hendes mave, hvilket jeg gjorde. Derefter blev jeg "jaget" ud. Skal lige siges at det kun er mit andet besøg hos en glædespige, så måske havde jeg sat mine forventninger for højt? Jeg skal i hvert fald ikke besøge hende igen, øv!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet hjem fra et besøg på koldingvej 5 i vejle. Havde bestilt en halv time hos hvad jeg troede skulle være Alicja. I stedet er der to andre kvinder på adressen. Gad dog ikke at køre hjem igen forgæves, så valgte at bruge en halv time med blondinen Maja. Betalte 100 kr ekstra for "ægte" kys som hun kaldte det. Det eneste positive jeg har at sige om hende, er at hun er virkelig smuk, med store naturlige bryster. Selve akten var forfærdelig. De såkaldte ægte kys var kun hurtige overfladiske mormor kys på læberne. Hendes blow er heller ikke noget at skrive hjem om. Det varede max 5 min, dog konstant afbrudt af at hun skulle fjerne et af sine hår på min diller. Sjovt nok kunne jeg ikke se nogen af hendes hår. Så klart en undskyldning for at slippe!! Det endte med at jeg tog hende bagfra på sengen hvilket var meget rart, indtil hun efter ti minutter ikke ville mere, og forlangte at jeg kom på hendes mave, hvilket jeg gjorde. Derefter blev jeg "jaget" ud. Skal lige siges at det kun er mit andet besøg hos en glædespige, så måske havde jeg sat mine forventninger for højt? Jeg skal i hvert fald ikke besøge hende igen, øv!

 

det lyder til en øv oplevelse du har haft, håber du finder en der kan give dig en ordentlig tur næste gang.

eller hop hen i nummer 2 og få en omgang massage i stedet :P hvis det er der stadig (jeg takkede dog nej til den thai pige der tilbød, fordi jeg var der kun for at teste massagen igen)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe kunne være man skulle prøve det :) Ja, det var antiklimaktisk. Især efter min første gang hos en glædespige var super :/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej må jeg spørge om dit første Besøg,

da jeg har min første gudinde til gode og da jeg har SMS med koldingvej som jeg troede Var super piger...

Kunne jeg godt tænke mig en behagelig oplevelse og en pige som er cool :-)

Mvh

Anders

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det var antiklimaktisk. Især efter min første gang hos en glædespige var super :/

 

Ja, selv vi garvede kan være uheldige at støde ind i sådanne trunter, som ikke evner yde noget væsentligt til gengæld for betalingen. Glædeligt at du har taget dig tid til at fortælle om det, så andre brødre kan styre udenom pigen og evt. stedet. Husk dog næste gang en bedre overskift - f.eks a la: Maja, Koldingvej 5, i Vejle  :)

 

Håber du vil tage dig tid til at studere div. anmeldelser grundigt næste gang, så du er mere sikker på at få noget for dine penge, der er værd at erindre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jernsvinet, har du et par forslag, til en super xxx date?

 

Nu, er det sjældent jeg kommer til Vejle/Trekantområdet - og jeg kan se du nok selv er mere befaren i det østjydske, så du burde jo næsten kunne tage Shyboy under armen og vise ham de gode piger/steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej må jeg spørge om dit første Besøg,

da jeg har min første gudinde til gode og da jeg har SMS med koldingvej som jeg troede Var super piger...

Kunne jeg godt tænke mig en behagelig oplevelse og en pige som er cool :smile:

Mvh

Anders

 

Ja selfølgelig, du spørger bare løs :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, selv vi garvede kan være uheldige at støde ind i sådanne trunter, som ikke evner yde noget væsentligt til gengæld for betalingen. Glædeligt at du har taget dig tid til at fortælle om det, så andre brødre kan styre udenom pigen og evt. stedet. Husk dog næste gang en bedre overskift - f.eks a la: Maja, Koldingvej 5, i Vejle  :)

 

Håber du vil tage dig tid til at studere div. anmeldelser grundigt næste gang, så du er mere sikker på at få noget for dine penge, der er værd at erindre.

 

Hehe skal prøve at komme på en bedre overskrift næstegang :) Denne side virker lovende. Vil se om jeg ikke kan finde en god anmeldelse af en pige herinde, som bor tæt på mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem var din første du skrev var sød :smile:

 

Det er en lækker trunte fra odense. Husker ikke hendes kontaktannonce på stående fod, men hun var superkærlig og omsorgsfuld. Rigtig nem at snakke med, og for silvan hun kan babbe gren til den helt store guldmedalje. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv hende gad jeg se og Hva med horsens,Aarhus eller anden pige I Vejle

 

Kender ingen andre piger desværre. Men læser flittigt herinde lige nu :) Der er da et par stykker der fanger min interesse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...